See on esimene kord H&M-i 20-aastases ajaloos, mil bränd teeb disainerkollektsiooni raames koostööd Poola disaineriga. Arvestades aga Magda Butrymi tähelendu – tema unikaalset esteetikat ja muljetavaldavat fännibaasi – on see igati loogiline valik.
“I really see this collection as a chance to invite people into our world – and to celebrate femininity and the flower. Each piece brings its own sense of Slavic romance, while paying homage to the history of our brand,” sõnas Magda Butrym.
Kollektsiooni keskne sümbol on roos – naiselikkuse kehastus, mis on korraga õrn ja enesekindel, habras ja iseseisev. Koostöökollektsiooniga tähistab Magda Butrym ka oma moemaja 10. aastapäeva, mis annab põhjuse tuua tagasi brändi arhiividest pärit ikoonilised siluetid: lendlevad lilleõisi meenutavad kleidid, jõulise õlajoonega pintsakud ja oversized-mantlid.
“We are thrilled to be inviting people into Magda’s powerful and poetic world. The collection is full of vitality and joy and speaks to Magda’s exceptional skill for interpreting contemporary femininity in rich and unique ways,” lisas ka H&M-i loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.
Vaata, milline saab olema kõnealune koostöökollektsioon – galeriist!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.