MÁDARA hüpikpoe väljapaneku põhirõhk saab olema brändi enimmüüdud meigikategoorial, mille tooted nii kaunistavad kui ka toidavad ja hooldavad nahka. Pop-up ammutab oma visuaalse suuna Riias asuvatest MÁDARA kauplustest, keskendudes jätkusuutlike materjalide kasutamisele ja eritellimusel valmistatud disainielementidele.
“Meigil on kunstiga tugev ajalooline seos,” alustab MÁDARA asutaja Lotte Tisenkopfa-Iltnere. MÁDARA kaasasutaja ja loovjuht Liene Drāzniece lisab: “Meil on väga hea meel teha koostööd Fotografiska Tallinnaga. Kunst, eriti fotograafia, mängib MÁDARA kaubamärgi universumis olulist rolli.” Drāzniece märgib, et Peter Lindbergh, kelle näitus hetkel Fotografiskas väljas, on üks neist fotograafidest, kes on MÁDARAtki inspireerinud. “Seega on ilus kokkusattumus, et MÁDARA kohtub Lindberghi loominguga samal ajal ja samas kohas, olenemata, et vaid hetkeks.”
Meenutuseks. 2006. aastal asutatud AS MADARA Cosmetics on Läti juhtiv ilutoodete tootja ja loodusliku sertifikaadiga ilu pioneer. Praegu ekspordib ettevõte 35 riiki ja on Nasdaqi börsil noteeritud ettevõte. Kõik MÁDARA tooted on ECOCERT/COSMOS sertifikaadiga, ei sisalda parabeene, mineraalõlisid, silikoone, sünteetilisi lõhnaaineid, kunstlikke värvaineid ja muid küsitavaid koostisosi. MÁDARA on pälvinud ka 2023. aasta Baltic Brand Forumil auhinna “Baltikumi roheliseim bränd”.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.