Foto: MÁDARA

MÁDARA avab Fotografiska Tallinnas pop-up poe

Läti looduskosmeetikabränd MÁDARA avab 15. mail Fotografiska kaasaegses muuseumis oma esimese pop-up poe Tallinnas. Hüpikpood jääb avatuks kuni 2. juunini.

MÁDARA hüpikpoe väljapaneku põhirõhk saab olema brändi enimmüüdud meigikategoorial, mille tooted nii kaunistavad kui ka toidavad ja hooldavad nahka. Pop-up ammutab oma visuaalse suuna Riias asuvatest MÁDARA kauplustest, keskendudes jätkusuutlike materjalide kasutamisele ja eritellimusel valmistatud disainielementidele.

“Meigil on kunstiga tugev ajalooline seos,” alustab MÁDARA asutaja Lotte Tisenkopfa-Iltnere. MÁDARA kaasasutaja ja loovjuht Liene Drāzniece lisab: “Meil on väga hea meel teha koostööd Fotografiska Tallinnaga. Kunst, eriti fotograafia, mängib MÁDARA kaubamärgi universumis olulist rolli.”  Drāzniece märgib, et Peter Lindbergh, kelle näitus hetkel Fotografiskas väljas, on üks neist fotograafidest, kes on MÁDARAtki inspireerinud. “Seega on ilus kokkusattumus, et MÁDARA kohtub Lindberghi loominguga samal ajal ja samas kohas, olenemata, et vaid hetkeks.”

Meenutuseks. 2006. aastal asutatud AS MADARA Cosmetics on Läti juhtiv ilutoodete tootja ja loodusliku sertifikaadiga ilu pioneer. Praegu ekspordib ettevõte 35 riiki ja on Nasdaqi börsil noteeritud ettevõte. Kõik MÁDARA tooted on ECOCERT/COSMOS sertifikaadiga, ei sisalda parabeene, mineraalõlisid, silikoone, sünteetilisi lõhnaaineid, kunstlikke värvaineid ja muid küsitavaid koostisosi. MÁDARA on pälvinud ka 2023. aasta Baltic Brand Forumil auhinna “Baltikumi roheliseim bränd”.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: ATP Atelier

Segu Itaaliast ja Skandinaaviast, nüüd Kaubamajas

See ei ole esimene kord, kui Portaili veergudel ATP Atelierist räägime. Täna aga teeme seda vägagi rõõmustaval põhjusel – nimelt on bränd jõudnud Eestisse, täpsemalt Tallinna Kaubamaja Kingamaailma.

Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.

Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.

Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.

Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: House of Dagmar

House of Dagmar? Jah, House of Dagmar!

House of Dagmar on moemärk, mida Skandinaavia stiili austajad on pikisilmi Kaubamajja oodanud. Kolme õe poolt loodud ning rahvusvaheliselt tunnustatud brändi käekiri ühendab minimalistliku joone ja ajatult šiki elegantsi. Nüüd on see põhjamaine moepärl lõpuks saadaval Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas.

Hooajale kohaselt viib House of Dagmari sügistalvine kollektsioon meid põhjamaise elegantsi ja modernse naiselikkuse ristteele. Vormide ja vastanduste mängus on traditsiooniline rätsepatöö ning drapeering saanud pehmema ja tänapäevasema tõlgenduse. Kollektsiooni iseloomustab struktuuri ja vabaduse tasakaal, läbikumavad, ent ka katvad kangad, kihilisus ning dünaamilised tekstuurid.

Kaubamajja jõudnud kollektsiooni värvipalett on sügavalt mahe ja samas ootamatuid sähvatusi täis: tummised pruunid, mustad ja hallid toonid põimuvad kahvatu roosa helguse ning elava punase energiaga.

Tutvu House of Dagmari sügistalvise kollektsiooniga galeriis ja Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid