Foto: Louis Vuitton

Louis Vuitton siseneb ametlikult meigimaailma

Well, well, well… Moemaailma üks tuntumaid luksusbrände, Louis Vuitton, on ametlikult sisenemas ilu- ja meigimaailma, esitledes uut brändi La Beauté Louis Vuitton. Brändi loovsuuna eest hakkab vastutama ei keegi muu kui legendaarne jumestuskunstnik Pat McGrath.

„Olles töötanud Louis Vuittoni moeetenduste lavatagustes üle 20 aasta, olen vaimustuses võimalusest mängida võtmerolli La Beauté Louis Vuittoni loomisel,“ sõnas McGrath pressiteates. „Iluuniversum on palju enamat kui pelgalt tooted ning see, mida me siin loome, viib luksusilu uuele tasandile.“

Kuigi see on Louis Vuittoni ametlik sisenemine meigitööstusesse, pole see sugugi brändi esimene kokkupuude ilumaailmaga. Juba aastakümneid on brändi kollektsioonidega käinud kaasas eksklusiivsed kosmeetikakohvrid ja -tarvikud. Kusjuures, juba 1920ndatel olid Louis Vuittoni tootevalikus meigipintslid, peeglid ja puudritoosid – esimesed käekotidki disainiti spetsiaalselt meigitoodete kandmiseks.

La Beauté Louis Vuitton esimene meigikollektsioon jõuab turule 2025. aasta sügisel. Juba on ka teada, et brändi esimene kollektsioon toob ilumaanideni 55 huulepulka, 10 huulepalsamit ja kaheksa lauvärvipaletti.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Pestle & Mortar

Auhinnaline Pestle & Mortar nüüd Kaubamajas

Laialdaselt tunnustatud liri nahahooldusbrändi Pestle & Mortar, mille eesotsas on hindu apteekrite pere kuuenda põlve esindaja Sonia Deasy, on jõudnud Kaubamaja Ilumaailma. 

Muide, viitab ka brändi nimi Pestle & Mortar, eesti keeli “uhmer”, oskusele ühendada unikaalsel moel iidseid looduslikke tervendustarkusi tipptasemel teadusega, et pakkuda lihtsaid lahendusi kauni ja hooldatud naha saavutamiseks.

Pestle & Mortari looduslike toodete seas leiab nii preemium- kui ka lõhnavaba sarja Essentials. Viimase 99% looduslik koostis on teinud selle paljude pediatrite ja dermatologide lemmikuks, kuna pakub leevendust beebidele ning tundlikule ja probleemsele nahale, sh psoriaasi, ekseemi ja atoopilise dermatiidi puhul.

Tutvu Pestle & Mortari tootedega Kaubamaja Ilumaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee! 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Sensai

KOLM UUT ilumärgilt Sensai

Luksuslik Jaapani ilubränd Sensai toob sügisesse värskust ja sära kolme uue tootega, mis loovad täiusliku baasi veatuks meigiks ning hoiavad naha särava ja niisutatuna kogu päeva vältel.

Sensai Glowing Base meigialuskreem

Esimene samm veatuks jumeks. Kerge ja siidine Glowing Base annab nahale loomuliku kuma, ühtlustab jumet ning niisutab sügavuti. Tekstuur silub ebatasasusi ja loob ideaalse pinna jumestuskreemi jaoks, et meik püsiks kaunis ja kauakestev.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Radiant Glow jumestuskreem 

Uuendusliku Radiant Glow Formula tehnoloogiaga jumestuskreem, mis sulandub nahaga nagu teine nahk. Tulemus on niisutatud, värske ja särav, kuid samas kauapüsiv – ideaalne igapäevaseks kandmiseks. Saadaval koguni seitsmes toonis, et leida täiuslik sobivus igale nahatoonile.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Hydrating Fix Mist 

Viimane samm, mis lukustab meigi ja hoiab tulemuse terve päeva värskena. Siidise koostisega Fix Mist loob näole õrna ja peene udu, mis kaitseb meiki määrdumise ja ülekandumise eest. Samal ajal pakub Hydrating Fix Formula nahale püsivat niisutust, jättes naha kergelt ja mugavalt hingavaks.

Kolm uut toodet moodustavad ideaalse ilurutiini: kuma loov Glowing Base, siidine Radiant Glow jumestuskreem ning niisutust pakkuv ja meiki kinnitav Hydrating Fix Mist. Koos loovad need särava ja kauapüsiva tulemuse, mis toob sügisesse annuse luksust ja enesekindlust.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid