Supreme on New Yorgist alguse saanud rularõivaste bränd, mille puna-valgest logost on saanud tänapäeva kultuuri äratuntavamaid sümboleid. Louis Vuitton tutvustamist tõenäoliselt ei vaja. Kuidas aga kaks sellise kaliibriga brändi kokku said? Nimelt teab Louis Vuittoni meestekollektsioonide loovjuht Kim Jones Supreme’i juba 90ndatest, sest tal õnnestus brändi algusaegadel ka Supreme’i heaks töötada – laotöölisena. Tänaseks on sellest brändist saanud ülemaailmne fenomen ning Jones leidis, et kaks nii tugeva identiteedi ja graafikaga brändi võiksid väga hästi koos toimida. Lubage lisada, et meie meelest on tal selles absoluutselt õigus.
Louis Vuittoni meestemoe etendusel avalikustatud koostööviljade seas olid teksa- ja kamuflaažjakid, mitmes variatsioonis nahast kotid ja aksessuaarid, mis kandsid korraga nii Louis Vuittoni kui ka Supreme’i logo. Koostööst sündis aga ühisesemeid veelgi – näiteks kaarditaskuid, rahakotte, telefoniümbriseid, rääkimata rulalaudadest ja Louis Vuttioni legendaarsetest reisikirstudest.
Nüüd aga kõige tähtsama küsimuse juurde. Millal saavad kollektsiooni tulihingelised fännid Louis Vuitton x Supreme esemeid jahtima minna? Kuuldavasti jõuavad esemed müügile valitud Louis Vuittoni kauplustesse käesoleva aasta suvel, täpsemalt 17. juulil.
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.