Supreme on New Yorgist alguse saanud rularõivaste bränd, mille puna-valgest logost on saanud tänapäeva kultuuri äratuntavamaid sümboleid. Louis Vuitton tutvustamist tõenäoliselt ei vaja. Kuidas aga kaks sellise kaliibriga brändi kokku said? Nimelt teab Louis Vuittoni meestekollektsioonide loovjuht Kim Jones Supreme’i juba 90ndatest, sest tal õnnestus brändi algusaegadel ka Supreme’i heaks töötada – laotöölisena. Tänaseks on sellest brändist saanud ülemaailmne fenomen ning Jones leidis, et kaks nii tugeva identiteedi ja graafikaga brändi võiksid väga hästi koos toimida. Lubage lisada, et meie meelest on tal selles absoluutselt õigus.
Louis Vuittoni meestemoe etendusel avalikustatud koostööviljade seas olid teksa- ja kamuflaažjakid, mitmes variatsioonis nahast kotid ja aksessuaarid, mis kandsid korraga nii Louis Vuittoni kui ka Supreme’i logo. Koostööst sündis aga ühisesemeid veelgi – näiteks kaarditaskuid, rahakotte, telefoniümbriseid, rääkimata rulalaudadest ja Louis Vuttioni legendaarsetest reisikirstudest.
Nüüd aga kõige tähtsama küsimuse juurde. Millal saavad kollektsiooni tulihingelised fännid Louis Vuitton x Supreme esemeid jahtima minna? Kuuldavasti jõuavad esemed müügile valitud Louis Vuittoni kauplustesse käesoleva aasta suvel, täpsemalt 17. juulil.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.