Foto: Victoria Beckham Beauty

LÕPUKS KOHAL: Victoria Beckham Beauty

And it’s every bit as posh as fans expected. Tõepoolest, ei ole asja, mida moedisainerist ettevõtlik ärinaine Victoria Beckham teha ei suudaks. Vaid mõned aastad tagasi koos ilumärgiga Estée Lauder mitu edukat ilukollektsiooni lansseerinud Beckham otsustas, et sellest ikkagi ei piisa ning on aeg tulla välja täiesti oma ilubrändiga. Ja nüüd on Victoria Beckham Beauty kohal. 

Juba esimesest pilgust on näha, et tegemist on visuaalselt väga kaunite toodetega, mida on puhas rõõm oma meigiarsenali lisada. Märkimist väärib aga see, et Victoria sõnul nägi ta ränka vaeva, et tema ilubränd saaks olema „clean, sustainable, and cruelty-free”. Lõpuks sai see eesmärk täidetud ning esimesena said ilumärgi alt lansseeritud Victoria signatuurmeigi tooted ehk kõik vajalik ideaalse suitsusilma tegemiseks. Valikust leiab nii lauvärvipalette, mis omakorda liigendatud selliste nimede alla nagu Signature, Sweet, Tuxedo ja Royal, samuti silmapliiatseid ja sädelusega lauvärve. Jutud käivad, et peagi on valikusse lisandumas tooteid nii huultele kui ka näohooldusele. Jääme põnevusega ootama!

Victoria Beckham Beauty tooteid saab hetkel soetada brändi ametlikust veebipoest aadressil victoriabeckhambeauty.com. 

Veel sarnaseid artikleid


The Ordinary
Foto: The Ordinary

The Ordinary uus volüümi taastav seerum

The Ordinary laiendab oma kultuslikku nahahooldussarja ning tõstab fookusesse ühe vananemise kõige nähtavama märgi – nahavolüümi vähenemise. Brändi värskeim toode kannab nime Volufiline 92% + Pal-Isoleucine 1%, pakkudes ligipääsetavat ja teaduspõhist lahendust neile, kes soovivad naha täidlust taastada ilma süstideta.

Uus seerum on loodud toetama naha loomulikku kollageeni ja elastiini tootmist, sihiga taastada kaotatud volüümi just seal, kus seda kõige rohkem märgata – silmade all, meelekohtadel, põskedel ja naerujoonte piirkonnas. Erinevalt niisutavatest toodetest, mis võivad jätta ajutiselt täidlasema mulje, lubab The Ordinary sügavamat ja püsivamat mõju.

Brändi sõnul lahendab seerum probleemi, mida paljud tooted seni ei puuduta: “Niisutus, silumine ja pinguldamine on kõik olemas, kuid vähesed valemid tegelevad tegelikult volüümi kadumisega,” seisis pressiteates. Uus seerum lubab aga just seda – nähtavalt pringimat ja elujõulisemat nahka pikaajaliselt.

Volufiline 92% + Pal-Isoleucine 1% on juba saadaval The Ordinary veebilehel, nagu ikka vägagi taskukohase hinnaga.

Veel sarnaseid artikleid


REFY
Foto: REFY

REFY esitleb oma seni kõige säravamat kollektsiooni

Kultusbrändi staatusesse tõusnud REFY tähistab oma viiendat sünnipäeva uue limiteeritud kollektsiooniga “Chrome Collection”, mis toob fookusesse enneolematu kuma ja mitmemõõtmelise läike. Kollektsioon koosneb kahest uuest tootest: Cream Shimmer ja Chrome Lip Gloss, mis on loodud andma nahale modernselt kumava viimistluse.

REFY lähtub endale omasest minimalistlikust esteetikast, ühendades essentsiaalsed tooted kõrgekvaliteedilise tulemusega. Bränd rõhutab, et “Chrome Collection” on midagi enamat kui lihtsalt sära — see on naha loomulikku tonaalsust rikastav efekt, mis saavutatakse tänu nahasõbralikele koostisosadele ja helkivatele pigmentidele. 

Mõlemad tooted – nii mitmeotstarbeline kreemjas highlighter kui ka intensiivse läikega huuleläige – on loodud koos kasutamiseks, et tuua esile naha naturaalne valgus ja anda trendikalt glowy tulemus.

REFY limiteeritud “Chrome Collection” on nüüd saadaval brändi veebipoes aadressil refybeauty.com/. 

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid