Manhattanil kõrgustes toimunud kollektsiooni esitlus oli moemärgi jaoks tõeline kojutulek. Nimelt tutvusid Toteme’i asutajad Elin Kling ja Karl Lindman just New Yorgis 2010. aastate alguses – ja tänavu tähistab nende ühine moemärk märgilist 10. tegutsemisaastat.
Kui rääkida Toteme’i kevad/suvi 2025 kollektsioonist, siis see koosneb moemärgile omaselt elegantsetest minimalistlikest rõivastest, mis kindlasti rõõmustavad brändi üha suurenevat austajaskonda. Meeldiva värskendusena mõjuvad nii uudsed kudumid kui ka puuvillased komplektid, mida seekord saadab boheemlaslik hõng. Mustvalget kollektsiooni täiendab ka tõeline trenditoon butter yellow, mida New Yorgi moenädala disainerite kohaselt saame järgmisel kevadsuvel veel palju näha.
Vaata kogu Toteme’i kevad/suvi 2025 kollektsiooni allolevast videost!
Värske laul on südamlik katse hoida kinni nendest hetkedest, mis mööduvad liiga kiiresti, just nagu suvi. “Kõik maailma pumpkin spice latte’d ja hubased kaminatulede virvendused ei suuda tegelikult seda fakti muuta, et suves on midagi erilist,” kirjeldab Daniel. “Midagi jääb meist alati maha, kui suvi läbi saab. Seda tunnet oligi vaja laulu sisse püüda. Austraalia reis ja soojus oli otsa saamas ja kohe-kohe saabuv “kampsuni ilm” ei vaimustanud mind eriti. “Following the Coast” on pea faustilik igatsus, et ilusad hetked püsiksid natukene kauem ja laseksid end aina veel nautida.”
Laulu loovad rahulik tempo ja ruum, mis laseb igal fraasil hingata. “Stuudiosse jõudes tundsin end Calvini ja Bri-ga kohe koduselt. Ostsin nad kohe Eesti šokolaadiga ära ja hakkasime vaikselt pihta. Laulu kõlast on selgelt tunda, et Austraalias käivad asjad teistmoodi ja kiiret ei ole kuhugi,” lisab ta.
Singlit saadab väga isiklik ja üleni suvenostalgiat täis muusikavideo, mis on justkui väike aknake Danieli pärisellu. Videos on režissöör Markus Mäemets jäädvustanud Danielit koos abikaasa Eleri ja nende kolme tütrega ning nende koosviibitud hetki mererannas ja looduses, kus pere ühiselt puhkust nautis.
NikeSKIMS sündis eesmärgiga ühendada Nike’i sporditehnoloogia ja SKIMSi skulptuurne, keha toetav lähenemine – et panna iga naine tundma end samaaegselt kauni, mugava ja tugevana. Värskelt loodud brändi esimene dropp jõuab nii Nike’i kui ka SKIMSi veebipoodidesse juba käesoleval nädalal, 26. septembril. See koosneb kolmest põhikollektsioonist ja neljast hooajalisest lisast.
Lanseerimiskampaania raames valmis ka lühifilm “Bodies at Work”, mille lavastas Janicza Bravo ning mille visuaalid lõid Luis Alberto Rodriguez ja Rob Woodcox. Video toob fookusesse enam kui 50 sportlast, nende seas ka Serena Williams… ja muidugi Kim Kardashian ise.