Hispaania moemaja LOEWE otsustas tänavu jaanuari lõpus toimuvaks Pariisi meestemoenädalaks luua kolm kampaaniafotot, millest igaüks sümboliseerib kas minevikku, olevikku või tulevikku. Moemaja loovjuht Jonathan Anderson otsustas selleks puhuks kasutada minevikku sümboliseerivat vaikelu lilledest, oleviku sümboliseerivat uut ja peagi müügile jõudvat LOEWE meestekollektsiooni bucket-bag’i ning tuleviku sümboliseerivat androgüünset modelli Mark Overnisherit. Just Overnisher, kes on antud kampaania fotol riietatud musta nahka ning kaunistatud moebrändi kuldsete ehetega, on saanud kõige rohkem tähelepanu. Anderson ise aga ütleb, et see ongi suund, kuhu maailm või vähemalt moemaailm kindlasti liigub, ning üha enam hakkame sooneutraalseid rõivaid nägema nii meeste- kui ka naistekollektsioonides – senised traditsioonilised piirid muutuvad aina hägusemaks.
Et tuua antud kampaaniale (ning loomulikult LOEWE moemärgile endale) võimalikult palju tähelepanu, jõuavad antud kaadrid Pariisis rohkem kui 500 lehekioskile just meestemoenädala toimumise ajal. Kes sel ajal Pariisis kohal, hoidke aga silmad lahti!
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.