 
																							„Kuigi pühad ja kingituste tegemine käivad justkui käsikäes, on jõulud ennekõike aeg lähedastega koosolemiseks. Lähedaste meeles pidamiseks ei pea kuuse all olema suuri kingihunnikuid, piisab ka väikesest, ent hoolega läbimõeldud kingist. Minu jaoks on oluline, et lisaks hästi valitud kingituse mõttele kannaks kampaania edasi olulisi väärtusi, nagu perekond ja ühiselt veedetud aeg. Seepärast on kampaanianägudeks kaksikutest õed Kaisa ja Triinu, kes kõndisid ka Gucci 2022. aasta sügisel toimunud Twinsburgi show‘l,“ selgitab Tartu Kaubamaja turunduse projektijuht Hebe Paas.
Loovagentuuri Tank loovjuht Villem Valme lisab, et jõulukampaania on omamoodi jätk Tartu Kaubamaja sügisesele imagokampaaniale, mille sõnum oli: „Vali pigem harva, aga vali hästi“. „Jõulude eel võiks seda parafraseerida nii: “Kingi pigem vähe, aga vali kink hästi”. Me ei ütle seda küll nii otsesõnu välja, aga visuaalne idee seda allteksti kannab. Selle asemel, et näidata kingipakkide hunnikut jõulukuuse all, on vaid üks kingitus ja kaks inimest, sealjuures oleme jätnud vaatajale vaba tõlgendusruumi, kas see kingitus on neile kahepeale või on neist üks kingi saaja, teine andja,“ räägib Valme.

Fotograaf Lilian Merila aga laiendab mõtet veelgi. „Lapsena oli jõulude eel üks kindel suur soov ja seda sai täita just ühe õige kingiga, mitte hunniku suvalistega. Palju valet asja ei täida õige asja kohta,“ arutleb Merila.
Paas võtab kokku, et läbimõeldud kingituste tegemine valmistab rõõmu nii nende tegijale kui ka saajale. „Usun, et see on mõte, millest võiks lähtuda aastaringselt, mitte vaid jõulude eel. Läbimõeldud kingitus, mis kestab kaua – ükskõik kui suur või väike see on – toob kordades rohkem rõõmu kui suur kingihunnik asjadega, mida tegelikult vaja ei ole,“ sõnab ta.
Tartu Kaubamaja jõulukampaania valmis koostöös loovagentuuriga Tank.
 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						Naistele pakub kollektsioon 80ndate mõjutustega vorme, mida kannavad endas punane ülikond, tuxedo-kleit ning kunstkarusnahast mantel. Meestemoes kohtuvad kihilisus, kudumid ja modernne rätsepatöö, luues enesekindla, kuid pingevaba stiili. Aksessuaarides tõuseb fookusesse tekstuur – kunstkarv lisab talvist pehmust, krokodilliefekt aga struktureeritud selgust. Värvipaletis domineerivad moemärgile omased neutraalsed toonid, mida täiendab erkpunane aktsent.
Muide, COS laieneb sel hooajal ka kodulõhnade maailma, tutvustades kahte uut küünalt – männilõhnaline Forêt ja talviselt vürtsikas Rogue Feu.
Tutvu COSi piduliku kollektsiooniga galeriis!
COSi pidulik valik jõuab poodidesse ja veebipoodi novembris.
 
																													Uusi ehteid saab soetada Kalevala ametlikest kanalitest ja valitud edasimüüjate juurest. Eelmisel aastal lansseeritud suuremad Unikko-teemalised hõbeehted jäävad samuti piiratud koguses müügile ning on saadaval ka Marimekko müügikanalites.
Kuidas kollektsioon sündis? Marimekko Unikko muster, rõõmu ja loovuse sümbol, tähistab sel aastal oma 60. juubelit. Selle puhul on Kalevala ja Marimekko ühendanud oma kunstipärandi ja väärtused, et luua ainulaadne, käsitsi valmistatud, piiratud koguses ehtekollektsioon. Kõik hõbeehted on valmistatud taaskasutatud hõbedast Kalevala stuudios Helsingis, peegeldades Soome disainile omast ajatust ning jätkusuutlikku luksust.

Muide, kollektsiooni erilisus ei peitu üksnes disainis – uue kampaania keskmes on Eesti modell Äli Enrietta, kes toob põhjamaisele esteetikale veelgi omapära ja rahvusvahelist sära.