Isegi maineka John Lewise kaubamaja statistika kinnitab, et leopardimustri populaarsus kasvab: otsingud fraasile “leopard print” on aasta varasemaga võrreldes suurenenud 170%. Muidugi ei tähenda see, et peame kõik oma T-särgid ja talvemantlid leopardimustriliste versioonide vastu välja vahetama, kuid peame nõustuma, et väike annus loomamustrit on ideaalne viis garderoobile värskust ja särtsu lisada – olgu väljas suvi või talv.
Kuidas alustada leopardimustriga eksperimenteerimist?
Kui sa alles katsetad selle mustriga, soovitame alustada väikestest detailidest. Leopardimustriline aksessuaar – näiteks käekott, kingad või sall – on kindla peale minek ja suurepärane võimalus lisada oma igapäevasele riietusele särtsu ja soosivaid pilke. Klassikaline baas, nagu teksad, valge T-särk ja must pintsak, koos julge loomamustriga detailiga mõjub alati maitsekalt ja läbimõeldult.
Kui aga soovid midagi julgemat, siis miks mitte valida leopardimustriline jakk või seelik? Siiski võiks neidki sobitada minimalistliku riietuse juurde, luues efekti, mis ei jää kindlasti märkamata. Peamine on hoida ülejäänud riietus neutraalne ja tasakaalustatud, et leopardimuster saaks meeldivalt särada, mitte… lämmatada.
Seega, kui soovid sinagi leopardimustriga eksperimenteerida, siis eeskujulikke moenäiteid pakuvad nii allolevad Skandinaavia moebrändid kui ka galeriis olevad Kaubamaja Naiste- ja Kingamaailma valikud!
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.
Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.
Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.
Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!