Portail

Kui on üks käekott…

Kui on üks käekott…

Foto: Acne Studios

Kui on üks käekott, mis on saanud meeletult komplimente nii siin- kui sealpool ookeani, nii noorematelt kui ka vanematelt, siis on see minu Acne Studios moemärgi beežis toonis tegelane. Ma nimetan seda „tegelaseks”, sest umbes tänavu aasta septembrini ma isegi ei teadnud, et see kott kannab nime Musubi ning et see on juba praegu muutumas sedavõrd ikooniliseks mudeliks, et Acne pühendas sellele lausa terve kampaania. 

Loomulikult aga ei räägi kampaania ainult Musubi käekotist. Kuigi fotod Musubi värsketest sügistalvistest mudelitest moodustavad kampaaniast täpselt poole, on siiski rõhk ikkagi inimestel, kes käekottidega paari pandud on. „Mulle meeldib väga, kui näen inimesi maailma erinevates paigus kandmas Musubi kotti. Iga kord, kui näen kellelgi seda kotti, mõtlengi nendele päris inimestele, kes seda kannavad,” räägib kampaania taustaloost Acne Studiose loovjuht Jonny Johansson. Nii valitigi kampaaniasse käekottide kõrvale posu noori ja andekaid talente, kellel kõigil on jutustada oma lugu. Paraku lansseeriti need lood ainult Acne Instagramis ning tänaseks on need videoformaadina seal aegunud, kuid postitustest leiab iga modelli lühitutvustuse tekstina üles sellegipoolest (ja need inimesed kindlasti väärivad, et te need lookesed ka läbi loeksite). 

Parima ülevaate Acne Musubi kottidest saab moemärgi koduleheküljel acnestudios.com 

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid