Kui kogu lugu algusest lõpuni ära kuulata, siis ei tundu tegelikult Manolo – ja ka tema õetütre Kristina Blahniku – ülesastumine antud kampaanias üldsegi nii uskumatuna. Nimelt on Saksa „plätumärk” kaasanud Manolo Blahniku kingamärki valitseva duo (Kristina on hetkel brändi CEO) oma kampaaniasse „Personality Campaign”, mis toob fookusesse need inimesed, kes on päriselt aastaid Birkenstocke kandnud. Veel enam, kõik antud kampaania fotodel olevad persoonid kannavadki omaenda Birkenstocke, olgu need pärit aastast 2019 või 2004. Samuti said reklaaminäod valida pildistamise keskkonna ja oma rõivakomplektid, et kõik oleks võimalikult autentne, mitte lavastatud.
Nii tuligi välja, et nii Manolo kui ka Kristina on aastaid olnud Birkenstockide kandjad. Manolo kandis Birkenstocke juba nooruspõlves ning mäletab siiani, kui mugavad need olid, kui ta reisil olles nendes tundide kaupa uusi kohti avastas. Täna kannab Manolo oma – fotodelgi nähtavaid – Birkenstocke peamiselt Inglismaal Bathis oma armastatud lilleaias jalutades, kuid lisab, et alati peavad need olema paari pandud võimalikult värvikirevate Paul Smithi sokkidega!
Olgu ka lisatud, et kuigi meie tõime siinkohal välja Blahnikute pere, siis tegelikult on varasemalt antud kampaanias üles astunud ka näiteks Nobeli preemia laureaat Thomas Südhof ja moeringkonnas armastatud Grace Coddington.
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!