Nimelt valis disainer seekord märksa intiimsema asukoha Pariisis: art deco stiilis meistriteose – arhitekt Auguste Perret’ projekteeritud korteri. Kuigi asukoht oli kompaktne, ei jäänud see kindlasti varasematele kohtadele oma muljetavaldavusega alla. Muljetavaldav oli ka külaliste nimekiri, kellele sai auks kollektsiooni oma silmaga näha – loetud päevad tagasi toimunud esitluse külaliste seas oli ikoonilisi nimesid nagu Pamela Anderson, Carla Bruni ja Audrey Tautou, kes kõik jälgisid Jacquemus’i lummavat moevaatemängu otse Perret’ elutoast. Lava vallutasid aga mitte vähem tähelepanuväärsed supermodellid Christy Turlington, Doutzen Kroes ja Eva Herzigova, kandes couture’likke Jacquemusi loominguid.
Moeringkonnad nõustuvad kui ühest suust, et Simon Porte Jacquemus’i kollektsioon üllatas küpse ja elegantse esteetikaga. Võib-olla ongi Jacquemus liikumas glamuurse ja ajatu klassika suunas? Sellegipoolest ei tähendanud see täielikku loobumist tema mängulisest signatuurstiililist, vaid pigem selle edasiarendust. Disaineri enda sõnul on Prantsuse couture olnud tema loomingus omal kohal juba algusaegadest saati. Nii tunduski seekordne kollektsioon kui austusavaldus varasematele moesuurkujudele olles samal ajal ka väga… Jacquemus.
Vaata kollektsioon üle allolevast videost ja galeriist!
Olgu lisatud, et esitletud 2025. aasta kevadkollektsiooni valitud palad on juba saadaval veebipoes jacquemus.com.
Demna nimetati Gucci loovjuhiks selle aasta alguses ja sellest hetkest alates on kogu moemaailma pilgud olnud endisel Balenciaga disaineril. Nüüd saab heita esimese pilgu sellele, milline saab olema Demna Gucci versioon.
Värskelt avaldatud kollektsioon ja sellega ühes kampaania kannab nime “La Famiglia” ning on pressiteate sõnul “uuring Gucci’likkusest” ehk annab aimu brändist kui mõtteviisist ja omaette keelest. Kaadris näeb selliseid Gucci karakteried nagu Miss Aperitivo, L’Influencer, La Bomba ja Primadonna.
Inspiratsiooni ammutas Demna 1960ndatest – kollektsioonist leiab dekadentlikud karusnahkkmantlid, sädelevad õhtukleidid ja nahast komplektid, taaselustades ning ümber mõtestades Gucci pärandit. Samuti leiab kollektsioonist värsked versioonid ikoonilistest Bamboo 1947 käekottidest ja brändi legendaarsetest loafers’itest ning loomulikult teeb tagasituleku GG-monogramm.
View this post on Instagram
Tundub, et Demnale omase sürrealistliku käekirja kaudu on sündimas segu traditsioonist ja mängulisusest, luksusest ja eksperimendist, elegantsist ja sensuaalsusest. Kampaania ise on justkui eelroog, pakkudes esimest maitset disaineri visioonist enne suurt debüüti, mis on planeeritud 2026. aasta veebruarikuusse.
View this post on Instagram
Tutvu kogu kampaania ligi 40 komplektiga Gucci Instagramis!
Värske laul on südamlik katse hoida kinni nendest hetkedest, mis mööduvad liiga kiiresti, just nagu suvi. “Kõik maailma pumpkin spice latte’d ja hubased kaminatulede virvendused ei suuda tegelikult seda fakti muuta, et suves on midagi erilist,” kirjeldab Daniel. “Midagi jääb meist alati maha, kui suvi läbi saab. Seda tunnet oligi vaja laulu sisse püüda. Austraalia reis ja soojus oli otsa saamas ja kohe-kohe saabuv “kampsuni ilm” ei vaimustanud mind eriti. “Following the Coast” on pea faustilik igatsus, et ilusad hetked püsiksid natukene kauem ja laseksid end aina veel nautida.”
Laulu loovad rahulik tempo ja ruum, mis laseb igal fraasil hingata. “Stuudiosse jõudes tundsin end Calvini ja Bri-ga kohe koduselt. Ostsin nad kohe Eesti šokolaadiga ära ja hakkasime vaikselt pihta. Laulu kõlast on selgelt tunda, et Austraalias käivad asjad teistmoodi ja kiiret ei ole kuhugi,” lisab ta.
Singlit saadab väga isiklik ja üleni suvenostalgiat täis muusikavideo, mis on justkui väike aknake Danieli pärisellu. Videos on režissöör Markus Mäemets jäädvustanud Danielit koos abikaasa Eleri ja nende kolme tütrega ning nende koosviibitud hetki mererannas ja looduses, kus pere ühiselt puhkust nautis.