Foto: Sandra Palm

Kriss Sooniku Kariibidest unelev kevadsuvine kollektsioon

Kriss Sooniku värskelt ilmunud kevad-suvi 2017 kollektsiooni kampaaniafotod ei räägi muust kui elu väikestest rõõmudest.

„Antud seeria muusaks kujunes mullegi üllatuseks minu vanaema Maie,” räägib Kriss Soonik Portailile. „Mäletan, et ta oli alati väga glamuurne, isegi siis, kui ta meie suvilas päikest võttis – juuksed soengusse sätitud ja huuled lillaks võõbatud. Toona, nõukogude ajal ei saanud Eestist ju kusagile reisida. Sa ei saanud lihtsalt piletit osta ega Kariibidele lennata.”

Kollektsiooni fotoseeria kontseptsioonini jõudis Kriss nii: täna sa küll võid Kariibidele pileti osta, kuid see jääb enamasti tegemata, sest lihtsalt ei ole aega – isegi puhkamiseks mitte. „Tänapäeva moodne ajapuudus saigi meie kampaaniafotode inspiratsiooniks,” lisab Kriss. „Samas aga, kui sul ei ole aega, et soojale maale lennata, siis loo ise endale päikesepaiste ja need väikesed rõõmutoovad hetked. Me tahame alati enamat, aga tihtipeale piisab sellestki, kui lased end lõbustada millelgi, mis sul juba olemas.”

Kriss Sooniku pesukollektsioonid on saadaval veebipoes www.kriss-soonik.com, butiigis Ulakas Kaunitar ja Kaubamaja pesuosakonnas.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: By Malene Birgeri pre-spring 2026 kollektsioon.

Soeren Le Schmidt lahkub ootamatult By Malene Birgerist

Tänavu aasta alguses Kopenhaageni moebrändi By Malene Birger uueks peadisaineriks nimetatud Taani moelooja Soeren Le Schmidt on otsustanud ametist lahkuda.

Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“

Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid