Foto: Fossil

KOLM KEVADIST käekellasuunda

Me teame ju kõik, et käekell ei ole ammu enam puhtalt ajanäitaja. Täna on see esmapilgul väike, ent mõjuv osa sellest, kuidas end väljendad ning milliseid väärtusi kannad. Kas oled mõelnud, mida ütleb kell sinu randmel sinu stiili, hoiakute või isegi nostalgiatunde kohta? 

Kui oled aga mõelnud kevade hakul oma kellagarderoobi uuendada, siis siin on kolm käekellatrendi, mis sel hooajal eriti tugevalt pead tõstmas.

Kandiline comeback

Kui ümmargune kellakorpus on ajatu, siis tänavune kevad soosib midagi märksa nurgelisemat. Ristkülikukujulised kellad, milles on tunda 20. sajandi alguse elegantsi, pakuvad meeldivat vaheldust tavapärasele. Eriti paistavad silma mudelid, mille disain viitab legendaarsele Cartier Tankile – kellale, mille kandiline vorm sai ikooniks juba Esimese maailmasõja päevil, ja mida, muideks, peetakse maailma esimeseks unisex käekellaks. Tänapäeval on kandiline kell ideaalne valik neile, kes hindavad klassikat, aga ei karda ka oma rada käia. Eestis leidub kandilisi mudeleid nii Fossili valikus kui ka Šveitsi brändidel nagu Frederique Constant, Raymond Weil kui ka Longines.

Kui aga eelistad pehmemat joont, proovi niinimetatud “padjapüüri”-stiilis vorme – needki suudavalt oma erinäolisusega meeldivalt üllatada.

Kellele Espresso Martini, kellele Espresso Macchiato…

Vaoshoitud luksus, mis moemaailmas jätkuvalt laineid lööb, on jõudnud ka randmetele – väljendudes kohvibuketi sametises pehmuses. Isegi Pantone’i poolt esile tõstetud Mocha Mousse – soe, veidi kreemiste ja šokolaadiste varjunditega toon – on leidnud tee käekellade maailma. Mitmed brändid on lisanud oma kollektsioonidesse kellasid, mis ühendavad modernse minimalismi retrohõnguliste toonidega, olgu selleks sügavam tumepruun või helgem karamell. Oma maitse (ja joogieelustusega) sobiva mudeli leiab selliste brändide seast nagu Rado, Michael Kors ja Tissot tõesti igaüks.

Kustumatu Casio

Retrohõngulised käekellad ei ole kunagi päriselt kadunud, aga sel kevadel on need eriliselt nähtaval. Casio Vintage digitaalkellad on kui ajakapsel – nostalgiline, samas nutikas valik uuele põlvkonnale. Kellabrändi 80ndatest ja 90ndatest tuntud mudelid on jõudnud taas randmetele üle maailma. Eestiski armastavad neid just ennekõike noored – ja miks nad ei peakski! Casio on taskukohane, äratuntav ja meeldivalt irooniline, sobides ideaalselt neile, kellel edastada oma sõnum, ilma et peaksid midagi selgitama.

Kvaliteetseima valiku käekellasid leiad Eesti suurimast juveelide- ja kellakaupluste ketist Goldtime ja veebipoest goldtime.ee. 

Olgu lisatud, et 20. aprillini on Goldtime kauplustes ja veebipoes valik kellabrände -20%. Kampaania kehtib tavahinnaga toodetele. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid