Foto: Chanel

Kõik, mida vajad, on natuke musta lauvärvi…

Möödunud nädalal Hiinas, Hangzhous, toimunud Chaneli Métiers d’Art 2024/2025 moeetendus oli tõeline käsitöö ja kõrgmoeloome pidu. Brändi sõnul oli eesmärk tuua kokku tikkijad, aksessuaarimeistrid, kullassepad, kingsepad ja kübarameistrid, et läbi loodud kollektsiooni rõhutada Chaneli ajaloolist pärandit ning pühendumust erakordsele meistritööle. 

Loomulikult oli tulemuseks lummavalt kaunis moemäng, kus moodne nüanss kohtus Chanelile omase prantsuse rafineerituga. Samuti püüdsid pilke modellide kaunilt kumav meik, mille peakangelaseks ei muu kui mustas toonis silmalainer ning naturaalne huul. 

Ja kuna meile tundus, et pidudeajal võiks see olla meik, mida on lihtne järele teha, siis jagame rõõmuga ka juhiseid, kuidas kõrgmoeväärilist tulemust saavutada.

Tooted, mida meigi loomiseks vajad:

Alusta Les Beiges Water-Fresh Complexion Touch’iga ideaalse meigipõhja loomiseks, vajadusel peida iluvead Le Correcteur de Chanel peitekreemiga. Põsele kanna Joues Contraste Intense põsepuna toonis “Rose Ardent” ning meeldivat kuma lisa “Transparent” toonis Baume Essentiel särapulgaga. Silmameigi loomisel tulevad appi (lisaks kindlale käele) Le Liner de Chanel toonis “Noir Profond”, Ombre Essentiel lauvärv toonis “Bois Noir” ning ripsmetele Chaneli tušš Le Volume de Chanel toonis “10 Noir.” Huultele tupsuta Rouge Coco Baume huulevärvi toonis “912 Dreamy White”.

Seega, kui otsid lihtsat, kuid šikki viisi, kuidas talvisel peohooajal tähelepanu äratada, siis lase end inspireerida Chaneli meigilook’ist. Täiendavad fotod leiad galeriist!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Carlos Roos

Daniel Levi uus singel meenutab suve kõige soojemaid hetki

Daniel Levi avaldas uue loo “Following the Coast”, helilise postkaardi Austraaliast, kus ühel kuumal päeval Perthi stuudios see äsjailmunud pala sündis ühes Bri Clarki ja produtsent Calvin Bennettiga.

Värske laul on südamlik katse hoida kinni nendest hetkedest, mis mööduvad liiga kiiresti, just nagu suvi. “Kõik maailma pumpkin spice latte’d ja hubased kaminatulede virvendused ei suuda tegelikult seda fakti muuta, et suves on midagi erilist,” kirjeldab Daniel. “Midagi jääb meist alati maha, kui suvi läbi saab. Seda tunnet oligi vaja laulu sisse püüda. Austraalia reis ja soojus oli otsa saamas ja kohe-kohe saabuv “kampsuni ilm” ei vaimustanud mind eriti. “Following the Coast” on pea faustilik igatsus, et ilusad hetked püsiksid natukene kauem ja laseksid end aina veel nautida.”

Laulu loovad rahulik tempo ja ruum, mis laseb igal fraasil hingata. “Stuudiosse jõudes tundsin end Calvini ja Bri-ga kohe koduselt. Ostsin nad kohe Eesti šokolaadiga ära ja hakkasime vaikselt pihta. Laulu kõlast on selgelt tunda, et Austraalias käivad asjad teistmoodi ja kiiret ei ole kuhugi,” lisab ta.

Singlit saadab väga isiklik ja üleni suvenostalgiat täis muusikavideo, mis on justkui väike aknake Danieli pärisellu. Videos on režissöör Markus Mäemets jäädvustanud Danielit koos abikaasa Eleri ja nende kolme tütrega ning nende koosviibitud hetki mererannas ja looduses, kus pere ühiselt puhkust nautis.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: NikeSKIMS

Tugevalt jõuline NikeSKIMS

Kauaoodatud Nike’i ja SKIMSi koostöökollektsioon on lõpuks ilmavalgust nägemas. Ühiselt loodud brändi NikeSKIMS debüüt hõlmab seitset kollektsiooni ja tervelt 58 eset, pakkudes üle 10 000 kombineerimisvõimaluse.

NikeSKIMS sündis eesmärgiga ühendada Nike’i sporditehnoloogia ja SKIMSi skulptuurne, keha toetav lähenemine – et panna iga naine tundma end samaaegselt kauni, mugava ja tugevana. Värskelt loodud brändi esimene dropp jõuab nii Nike’i kui ka SKIMSi veebipoodidesse juba käesoleval nädalal, 26. septembril. See koosneb kolmest põhikollektsioonist ja neljast hooajalisest lisast.

Lanseerimiskampaania raames valmis ka lühifilm “Bodies at Work”, mille lavastas Janicza Bravo ning mille visuaalid lõid Luis Alberto Rodriguez ja Rob Woodcox. Video toob fookusesse enam kui 50 sportlast, nende seas ka Serena Williams… ja muidugi Kim Kardashian ise.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid