Loomulikult oli tulemuseks lummavalt kaunis moemäng, kus moodne nüanss kohtus Chanelile omase prantsuse rafineerituga. Samuti püüdsid pilke modellide kaunilt kumav meik, mille peakangelaseks ei muu kui mustas toonis silmalainer ning naturaalne huul.
Ja kuna meile tundus, et pidudeajal võiks see olla meik, mida on lihtne järele teha, siis jagame rõõmuga ka juhiseid, kuidas kõrgmoeväärilist tulemust saavutada.
Tooted, mida meigi loomiseks vajad:
Alusta Les Beiges Water-Fresh Complexion Touch’iga ideaalse meigipõhja loomiseks, vajadusel peida iluvead Le Correcteur de Chanel peitekreemiga. Põsele kanna Joues Contraste Intense põsepuna toonis “Rose Ardent” ning meeldivat kuma lisa “Transparent” toonis Baume Essentiel särapulgaga. Silmameigi loomisel tulevad appi (lisaks kindlale käele) Le Liner de Chanel toonis “Noir Profond”, Ombre Essentiel lauvärv toonis “Bois Noir” ning ripsmetele Chaneli tušš Le Volume de Chanel toonis “10 Noir.” Huultele tupsuta Rouge Coco Baume huulevärvi toonis “912 Dreamy White”.
Seega, kui otsid lihtsat, kuid šikki viisi, kuidas talvisel peohooajal tähelepanu äratada, siis lase end inspireerida Chaneli meigilook’ist. Täiendavad fotod leiad galeriist!
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.