Eile andis moeportaal WWD teada, et 48 tunniga peale Calvin Kleini uusima reklaami avalikustamist suutis see genereerida meediakajastust 12,7 miljoni dollari väärtuses. Viraalseks läks kampaania muidugi tänu sotsiaalmeediale, kuid sellist edu ei osanud ilmselt oodata ei moemärk ega Jeremy Allen White ise.
Fotograaf Mert Alase poolt jäädvustatud ning mitte vähem ikoonilise Emmanuelle Alti poolt stiliseeritud Calvin Kleini tänavune kevadkampaania sai üles võetud New Yorgis, kust ka Jeremy Allen White ise pärit on. Miks see reklaam aga nii viraalseks läks? Well… eks vaadake ise järele:
Tutvu ka kampaania fotodega galeriis!
Olgu ka mainitud, et tõenäoliselt kasvab lähipäevadel tähelepanu Calvin Kleini ümber veel kordades, sest värskelt selgus, et Calvin Kleini reklaamfotod FKA twigsiga otsustas Suurbritannia… “vulgaarsuse pärast” ära keelata! Jälgime asjade arengut meiegi…
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.