Eile andis moeportaal WWD teada, et 48 tunniga peale Calvin Kleini uusima reklaami avalikustamist suutis see genereerida meediakajastust 12,7 miljoni dollari väärtuses. Viraalseks läks kampaania muidugi tänu sotsiaalmeediale, kuid sellist edu ei osanud ilmselt oodata ei moemärk ega Jeremy Allen White ise.
Fotograaf Mert Alase poolt jäädvustatud ning mitte vähem ikoonilise Emmanuelle Alti poolt stiliseeritud Calvin Kleini tänavune kevadkampaania sai üles võetud New Yorgis, kust ka Jeremy Allen White ise pärit on. Miks see reklaam aga nii viraalseks läks? Well… eks vaadake ise järele:
Tutvu ka kampaania fotodega galeriis!
Olgu ka mainitud, et tõenäoliselt kasvab lähipäevadel tähelepanu Calvin Kleini ümber veel kordades, sest värskelt selgus, et Calvin Kleini reklaamfotod FKA twigsiga otsustas Suurbritannia… “vulgaarsuse pärast” ära keelata! Jälgime asjade arengut meiegi…
Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.
„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						Naistele pakub kollektsioon 80ndate mõjutustega vorme, mida kannavad endas punane ülikond, tuxedo-kleit ning kunstkarusnahast mantel. Meestemoes kohtuvad kihilisus, kudumid ja modernne rätsepatöö, luues enesekindla, kuid pingevaba stiili. Aksessuaarides tõuseb fookusesse tekstuur – kunstkarv lisab talvist pehmust, krokodilliefekt aga struktureeritud selgust. Värvipaletis domineerivad moemärgile omased neutraalsed toonid, mida täiendab erkpunane aktsent.
Muide, COS laieneb sel hooajal ka kodulõhnade maailma, tutvustades kahte uut küünalt – männilõhnaline Forêt ja talviselt vürtsikas Rogue Feu.
Tutvu COSi piduliku kollektsiooniga galeriis!
COSi pidulik valik jõuab poodidesse ja veebipoodi novembris.