Kingikoti täitmise ABC

Jõulupühad, mis on täis rõõmu ja elevust, sooje tundeid ja traditsioonidest tulvil mälestusi, on midagi, mida oma lastele kinkida. Kuidas aga kokku panna jõuluvana kingikott nii, et kingitused oleksid tõesti vajalikud, mõtestatud ja rõõmuga oodatud? Toome teieni 5 jõulukingi printsiipi.

Midagi, mida laps väga tahab

Siia kuuluvad lapse unistused, millest ta on pikalt rääkinud voi millega mängimisest fantaseerinud. Need ei peagi olema läbinisti praktilised ja igavesti kestvad tooted, vaid just need asjad, mida suure tõenäosusega saab mänguasjade osakonnast.

Midagi, mida laps vajab

See kingikategooria võiks olla lastevanemate lemmik, sest siia kuuluvad kingitused, mis on ilmselt praktilisemat laadi. Midagi, mis on seotud laste hobidega spordist muusikani, laste magamistoaga uuest voodipesust öölambini või lasteaia-kooli varustusega seljakotist veepudelini. Head vihjed, mida ka vanavanematele jagada!

Midagi, mida laps kannaks

Siia sobib kõik, mida lapsel vaja võib minna, et ennast riietada praktilisema poole pealt, aga siin võib ka veidi hullata ja mõelda näiteks multikategelastega pidžaamade, lastepäraste susside voi miks mitte ka kostüümide peale. Viimane aitab äratada lapse loovust ia arendada fantaasiat.

Midagi, mida laps loeks

Tänuväärt kategooria, et juba pisikesest peale harjutada lapsi raamatute seltsis aega veetma. Raamatute kinkimine võiks olla alati oluline osa mitte ainult jõulude ajal, vaid ka sünnipäevadeks ja teisteks tähtpäevadeks. Lisaks juturaamatutele võib pisematele mõeldes siia alla ligitada ka värviraamatud, tegelusraamatud või harjutusvihikud ülesannetega.

Midagi, mis kogu pere kokku tooks

Kõige olulisem kingitus lastele on vanemate poolt pühendatud aeg. Selleks, et kõigil oleks lõbus koos aega veeta, võiks üks kingitus olla selline, kus peaks ka vanemad ise käed külge lööma.Parimad kingitused selleks on lauamängud, spordimängud, suurematele lastele loodud teadusmängud ning meisterdamiskomplektid.

Kaubamaja Lastemaailmast leiad kingitused, mis vastavad igale loetletud punktile. Mis veel parem, 6. kuni 10.12 on Kaubamajas kõik mängud ja mänguasjad Lastemaailmas Partnerkaardiga –20%. Pakkumine kehtib vähemalt 20 € ostusumma puhul. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Havaianas

7 põnevat fakti maailma populaarseima plätubrändi kohta

Kui rääkida suvest, rannast ja muretust olemisest, siis kerkib paljudele silme ette üks kindel detail – värvilised, kerged ja ajatud Havaianase plätud. Brasiiliast pärit bränd on tõusnud tagasihoidlikust algusest tõeliseks ikooniks, mida kantakse nii liivarannas kui ka moenädalatel. Siin on seitse põnevat fakti, mis teevad Havaianasest enamat kui lihtsalt plätupaar.

1. Juured ulatuvad Jaapanisse

Esimene Havaianase mudel sündis 1962. aastal ja oli inspireeritud Jaapani traditsioonilistest zōri-sandaalidest. Zōri’dele iseloomulik riisiteraline muster kandus üle ka Havaianase kummitallale, millest on saanud brändi äratuntav tunnusmärk.

2. Nimi viitab Havaile

Kuigi Havaianas on sündinud Brasiilias, viitab selle nimi hoopis Havaile – „havaianas“ tähendab portugali keeles… „hawailane“. See peegeldab elujaatavat, murevaba ja troopilist elustiili, mida bränd juba algusest peale kehastab.

3. Pea iga brasiillane ostab vähemalt ühe paari aastas

Brändi populaarsus kodumaal on peaaegu müstiline – hinnanguliselt ostab iga kolmas brasiillane aastas vähemalt ühe paari Havaianase plätusid. Kokku müüakse Brasiilias igal aastal üle 200 miljoni paari. Brändi kohta on isegi öeldud: „Havaianas is the official uniform of all Brazilians.“

4. Moerevolutsioon 1990ndatel

Algusaastatel peeti Havaianaseid pigem tööjalanõudeks, mida kanti maal ja kodus. 1990ndatel tehti aga brändile põhjalik uuenduskuur: tootevalikusse ilmusid uued värvid, mustrid ja mudelid, mis muutsid plätud trendikaks moeaksessuaariks.

5. Kõik kannavad Havaianaseid

Tänaseks on Havaianased esindatud enam kui 100 riigis ning nad on palju enamat kui lihtsalt rannaplätud. Need sobivad linnatänavatele, festivalidele ja isegi moenädalatele.

6. Disainikoostööd tippmoemärkidega

Läbi aastate on Havaianas teinud koostööd mitme luksusmärkide ja disaineriga, sealhulgas Valentino, Dolce & Gabbana, Missoni ja taanlaste ROTATE. Kusjuures, just Kopenhaageni moenädal oli esimesi, kus Havaianased tänavamoepilti ilmusid ja seeläbi (taaskord) viraalseks läksid.

7. Ka kuulsuste lemmik

Jennifer Lopez, Gigi Hadid, Reese Witherspoon ja paljud teised on märgatud Havaianaseid kandmas nii vabal ajal kui ka reisidel. Plätud on saanud sümboliks lõõgastusest, stiilist ja lihtsast, ent läbimõeldud maitsest.

Seega, Havaianas pole lihtsalt jalanõu – see on elustiil. Pole siis ime, et see lihtne plätu on kasvanud kultusobjektiks, mida tuntakse ja armastatakse kogu maailmas.

Eestis ootavad Havaianased avastamist Tallinna ja Tartu Kaubamajas, samuti veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Marta Juga

Muulin x Liisa: kapselkollektsioon, mis lõhnab suve, vabaduse ja teadliku stiili järele

Muulin on Eesti aeglase moe bränd, kelle südameasjaks on luua kvaliteetseid kapselgarderoobi rõivaid neile, kes hindavad puhast disaini, põhjamaist minimalismi ja vastutustundlikku tarbimist. Brändi asutaja Leena Valdi sõnul seisab Muulin kiirmoe ületootmise ja hooajalisuse vastu, pakkudes selle asemel ajatuid rõivaid, mis sobituvad kandja ellu aasta ringi – ilma allahindluste, hooajatrendide või tarbetu raiskamiseta.

„Meie disainid on mõeldud neile, kes soovivad elada kooskõlas keskkonnaga ja väärtustavad klassikalist ilu, ajatut lõiget ja looduslikke kangaid. Me toodame ainult nõudluse alusel ja jääkidevabalt, et iga ese oleks teadlik valik ja samas ka südamega loodud,” kirjeldab Leena.

Kõik Muulini rõivad valmivad Eestis oma ala meistrite käe all, kasutades üksnes sertifitseeritud loodussõbralikke kangaid (OEKO-TEX / GOTS). Just sellesse läbimõeldud ja sihipärasesse maailma astus mõned aastad tagasi ka Liisa Karjahärm – restoranipidaja, moearmastaja, ema ja Muulini kauaaegne modell.

„Liisa tuli Muulini tiimi kolm aastat tagasi ja temast sai kiiresti palju enamat kui lihtsalt meie modell,” meenutab Leena. „Ta kandis meie riideid kõige sagedamini, proovis esimesena uusi mudeleid ning oli alati valmis tulema pildistamistele – isegi siis, kui kõik tuli otsustada viimasel hetkel. Ta on inspireeriv, loova mõtlemisega ja alati valmis kaasa mõtlema.”

Koostöö kulmineerus loomuliku sammuna – ühiselt loodud rannapuhkuse kapselkollektsiooniga, mis sündis soovist pakkuda midagi vaba, mugavat ja kandjat toetavat. Rõivaid, mida tahaks alati reisile kaasa pakkida.

„Minu suur armastus Muulini vastu saigi alguse nende komplektidest,” räägib Liisa. „Ma olen täielik set’i-Liisa* Mul on garderoobis lausa eraldi osa, kus ripuvad kõikvõimalikud komplektid – lühikesed püksid ja triiksärgid, seelikud ja topid. Mind võlus Muulini juures kohe see, et nad loovad samast kangast kombineeritavaid esemeid, mida saab kanda nii koos kui eraldi. Just sellised rõivad leidsid tee ka meie kollektsiooni.”

Kuigi koostööd hakati planeerima sügisel, jõuti loomulikult suverõivasteni. „Eestis on väga keeruline hooajaväliselt suverõivaid leida – eriti midagi, mis oleks mugav, esteetiline ja vastutustundlikult toodetud. Meil tekkis tunne, et Muulin võikski olla see bränd, kelle valikust leiab kuurort-rõivaid aasta ringi, mitte ainult suvekuudel,” selgitab Liisa.

Kollektsioon, mis valmis kahe naise sünergiast ja jagatud väärtustest, kannab endas Muulini selget esteetikat: ajatut joont, looduslikku kangast, ausat tootmist ja läbimõeldud funktsionaalsust. Ning samal ajal ka Liisa energiat – elujaatavat, isiklikku ja mängulist lähenemist rõivastele, mis ei määra inimest, vaid liiguvad temaga kaasa.

14 esemest koosnevat Muulin x Liisa kapselkollektsiooni saab eeltellida muulin.com veebipoest alates 14. juulist.

Tutvu kollektsiooniga galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid