Küsides esmalt, kes või mis on Saucony, peame korraks kaevuma ajalooallikatesse ja vaatame üle, kust selline bränd alguse on saanud. Nagu kõik head ideed, leidis ka Saucony sünd aset ühe puidust ümara laua taga ja seda täpselt 125 aastat tagasi Ameerika Ühendriikides Pennsylvanias. Esmalt oli Saucony fookus ennast sisse süüa sportlaste kogukonda, seega võeti eesmärgiks olla parim jooksujalatsite tootja kogu maailmas. Samas, Saucony idee ei ole kunagi olnud olla mainstream bränd, vaid olla julge ja teistsugune. Ning kuna jooksujalatsid on end tänaseks sujuvalt sisse seadnud ka meie igapäevagarderoobides, siis tulebki mängu elustiilipood Ballzy, kes otsustanud teha Saucony tuntuks Soome põhjatipust kuni Baltikumi lõunaservani välja.
Millise valiku Saucony toodetest Ballzy uue aasta alguses meieni toob? Täna leiab Ballzy füüsilistelt ja virtuaalsetelt lettidelt valiku Saucony parimatest paladest. Saucony Jazz ja Shadow on peamised mudelid, mille erinevad versioonid on kõik valikus esindatud. Värvivalikut leiab samuti alates kollasest kuni täitsa värvilisteni välja, seega leiavad ka kõige unikaalsema maitsega kandjad endale midagi meelepärast.
Miks aga üldse valida endale Saucony? Well, nagu juba mainitud on see bränd ideaalne lahendus inimesele, kes on ja kes otsib endale midagi teistsugust. Massist on alati meeldiv erineda ja siinkohal saab Saucony abiks olla küll. Peale eristumise on Saucony jalats ka kohutavalt mugav – seega võib juhtuda, et su jalad tänavad sind peale Saucony soetamist ja oma jalanõude valikusse lisamist. Samuti käib ketsiga kaasas mõnus võbe ning nagu ütleb Ballzy ise: „Alustada hype rongi on alati kõige parem, sest kui mõne aja pärast kõik samu ketse kannavad, saad uhkelt rusikaga vastu rinda taguda ja öelda: „Ma olin essa!” Ja see kõlab juba päris Sauconylt!”
Tutvu Saucony ketsivalikuga Ballzy esinduskaupluses Viru Keskuses ja veebipoes ballzy.eu!
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.
Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.
Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.
Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!