Gabriela Hearsti nimi on kindlasti tuntum meist teisel pool ookeani – New Yorgis resideeruv Uruguay juurtega disainer asutas omanimelise moemärgi 2015. aastal ning kogus kiiresti nii tuntust kui tunnustust kogu moemaailmas. CFDA Fashion Awards on nomineerinud teda nii „tõusva tähe” auhinnale 2017. aastal kui ka aasta naisdisaineri auhinnale 2018. aastal. Võit tuli aga koju hoopis tänavu, kui ta pärjati tiitliga American Womenswear Designer of the Year.
Kui aga arvate, et Hearst on tegutsenud disainerina lühikest aega, siis te eksite. Juba 2004. aastal asutas ta oma esimese brändi: Candela. Seega kogemust on tal üle 15 aasta. Ning kogemus ongi olnud tema moeteekonnal vaat et kõige tähtsam, sest moedisaini Hearst ametlikult õppinud ei ole.
Võimalik aga, et enim on Hearst kogunud tuntust hoopis omanimelise moemärgi käekottidega. Gabriela Hearsti juba ikooniliseks tituleeritud kotimudelit Nina on kandnud nii Meghan Markle kui Oprah Winfrey, lugematutest sotsiaalmeedia moemõjutajatest rääkimata. Ning kui keegi peaks muretsema, mis nendest käekottidest küll edasi saab, siis pole põhjust – Hearst andis teada, et Chloé kõrvalt jätkab ta ka omanimelise brändi juhtimist.
Kindlasti ei saa salata, et kuigi paljudele (meie toimetusele kaasa arvatud) valmistas kerget kurbust Natacha Ramsay-Levi lahkumine Chloést, on rõõm näha, et prantsuse moemärk jätkab traditsiooni ning on taas valinud loominguliseks juhiks naise.
Gabriela Hearsti esimest kollektsiooni Chloéle saab näha juba uue aasta märtsis, kui moemärk esitleb 2021. aasta sügistalvist kollektsiooni. Jääme huviga ootama!
Meenutuseks olgu öeldud, et tänavune COS Atelier kapselkollektsioon on loodud päevast õhtusse kulgevale riietusele mõeldes ning pakub värskendavaid ideid komplektide kokkupanekuks. Kollektsioon paistab silma oma loomingulise stiliseeringuga, peente kangaste ning ainulaadsete detailidega, mida omakorda seovad silmapaistvad aktsendid.
Kollektsioon COS Atelier kevad/suvi 2024 on saadaval valitud COSi esinduskauplustes, samuti veebipoes cos.com.
Meile meeldib mõelda, et 2024. aasta moemaailmas ei nõua luksus enam hiiglaslikke investeeringuid ega umbmääraseid ooteaegu. Üheks säravaks näiteks on Taani moebrändi GANNI loodud Bou kott, mille hind jääb alla 350 euro. See kuusnurkse disaini ja põimitud sangaga kott on mänguline, kuid mitte liialt pretensioonikas, esindades Taani disaini parimaid külgi.
GANNI loovjuht Ditte Reffstrup peab just Bou kotti tänapäeva luksuse kehastuseks. Viimastel aastatel on ettevõte loobunud uue, nii-öelda virgin naha kasutamisest, püüdes leida vastutustundlikke alternatiive. Bou kott, mis on valmistatud taaskasutatud nahast, vastab brändi endi seatud kõrgetele eetilistele standarditele. Ditte sõnul on Bou kott mõeldud olema kaaslane igas olukorras – olgu siis tööl, õhtusöögil või toidupoes käies. Muide, Ditte on andnud kotile nime oma vanima tütre Betty Lou hüüdnime – Bou – järgi, sest just nooremale põlvkonnale mõtles ta käekotti luues.
Eestis on GANNI kollektsiooni esemed, kaasa arvatud Bou käekott, saadaval Kaubamajas.