Ramsay-Levi vastutas Chloé kollektsioonide eest ligi neli aastat. Enne seda oli ta naisterõivaste disainer Louis Vuittoni moemajas (olles sealgi ametis täpselt sama kaua). Oma otsust põhjendas disainer sellega, et viimased kuud on pannud teda üha rohkem mõtlema sellele, kuidas tema ise saaks panustada sellesse, milline moetööstus tulevikus olla võiks. Tundub, et suure moemaja väärtushinnangud ei klappinud enam Ramsay-Levi omadega ning seetõttu otsustas ta jätkata loomingulist teekonda omal tingimustel.
Hetkel ei ole veel teada, kes Ramsay-Levi koha Chloés üle võtab, aga kui see uudis teatavaks saab, jagame infot kindlasti siingi.
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!