Foto: Oliver Moosus

Kes on ELLEN RICHARD?

Eelmisel nädalal esitleti Solarise Keskuse Les Petites poes uut kodumaist ja minimalistlikku elustiili propageerivat moebrändi ELLEN RICHARD. Bränd ning selle looja lähtuvad põhimõttest, et vähem on rohkem.

Minimalistiku elustiili soosimise poole püüdleva kaubamärgi taga on disainer Kristi Pärn, kes on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia moedisaini eriala. Soov luua oma bränd, mis propageerib tarbimise vähendamist ja naturaalsete kangaste kasutamist, on olnud disaineri ammune unistus. Ideid saab disainer kõikjalt enda ümbert – kõige enam loodusest, puhaste vormidega arhitektuurist ja meestemoest.

„ELLEN RICHARD brändi esimene kollektsioon on põhjamaiselt lihtne ja praktiline, samas naiselikult šikk ja julge,” räägib disainer. „Tooted on osaliselt vormilt mittestandardsed – näiteks võivad toodetel olla küljed erineva pikkusega. Mõnda eset saab kanda mitut moodi – kas varrukatega või ilma, et kandja saaks vastavalt meeleolule riietuda ning et üks ese pakuks mitut kandmisvõimalust.”

ELLEN RICHARDi looja peab lisaks heale läbimõeldud disainile väga oluliseks kasutada ainult looduslikke materjale, mis on keskkonnasõbralikud ja meie organismile ohutud. Kõik brändi tooted on eestimaine fairtrade − valmistajateks oma ala meistrid, kes on saanud oma töö eest väärilist tasu. Kangastel on ÖKO-Tex sertifikaadid ja kõik tootmisjäägid plaanitakse taaskasutada.

Kaubamärgi ELLEN RICHARD tooted on müügil Tallinnas, Solarise Keskuse Les Petites poes, samuti saadaval ELLEN RICHARDi stuudios Telliskivi 60A, III korrus.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid