Minimalistiku elustiili soosimise poole püüdleva kaubamärgi taga on disainer Kristi Pärn, kes on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia moedisaini eriala. Soov luua oma bränd, mis propageerib tarbimise vähendamist ja naturaalsete kangaste kasutamist, on olnud disaineri ammune unistus. Ideid saab disainer kõikjalt enda ümbert – kõige enam loodusest, puhaste vormidega arhitektuurist ja meestemoest.
„ELLEN RICHARD brändi esimene kollektsioon on põhjamaiselt lihtne ja praktiline, samas naiselikult šikk ja julge,” räägib disainer. „Tooted on osaliselt vormilt mittestandardsed – näiteks võivad toodetel olla küljed erineva pikkusega. Mõnda eset saab kanda mitut moodi – kas varrukatega või ilma, et kandja saaks vastavalt meeleolule riietuda ning et üks ese pakuks mitut kandmisvõimalust.”
ELLEN RICHARDi looja peab lisaks heale läbimõeldud disainile väga oluliseks kasutada ainult looduslikke materjale, mis on keskkonnasõbralikud ja meie organismile ohutud. Kõik brändi tooted on eestimaine fairtrade − valmistajateks oma ala meistrid, kes on saanud oma töö eest väärilist tasu. Kangastel on ÖKO-Tex sertifikaadid ja kõik tootmisjäägid plaanitakse taaskasutada.
Kaubamärgi ELLEN RICHARD tooted on müügil Tallinnas, Solarise Keskuse Les Petites poes, samuti saadaval ELLEN RICHARDi stuudios Telliskivi 60A, III korrus.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.