Foto: Oliver Moosus

Kes on ELLEN RICHARD?

Eelmisel nädalal esitleti Solarise Keskuse Les Petites poes uut kodumaist ja minimalistlikku elustiili propageerivat moebrändi ELLEN RICHARD. Bränd ning selle looja lähtuvad põhimõttest, et vähem on rohkem.

Minimalistiku elustiili soosimise poole püüdleva kaubamärgi taga on disainer Kristi Pärn, kes on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia moedisaini eriala. Soov luua oma bränd, mis propageerib tarbimise vähendamist ja naturaalsete kangaste kasutamist, on olnud disaineri ammune unistus. Ideid saab disainer kõikjalt enda ümbert – kõige enam loodusest, puhaste vormidega arhitektuurist ja meestemoest.

„ELLEN RICHARD brändi esimene kollektsioon on põhjamaiselt lihtne ja praktiline, samas naiselikult šikk ja julge,” räägib disainer. „Tooted on osaliselt vormilt mittestandardsed – näiteks võivad toodetel olla küljed erineva pikkusega. Mõnda eset saab kanda mitut moodi – kas varrukatega või ilma, et kandja saaks vastavalt meeleolule riietuda ning et üks ese pakuks mitut kandmisvõimalust.”

ELLEN RICHARDi looja peab lisaks heale läbimõeldud disainile väga oluliseks kasutada ainult looduslikke materjale, mis on keskkonnasõbralikud ja meie organismile ohutud. Kõik brändi tooted on eestimaine fairtrade − valmistajateks oma ala meistrid, kes on saanud oma töö eest väärilist tasu. Kangastel on ÖKO-Tex sertifikaadid ja kõik tootmisjäägid plaanitakse taaskasutada.

Kaubamärgi ELLEN RICHARD tooted on müügil Tallinnas, Solarise Keskuse Les Petites poes, samuti saadaval ELLEN RICHARDi stuudios Telliskivi 60A, III korrus.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid