Nahahooldusekspert Susanne Kaufmann on ilutööstuses tegutsenud üle 20 aasta ning ta on Austria Alpides asuva spaahotelli Hotel Post viienda põlvkonna omanik. Seetõttu tunneb ta ülihästi rahulikke ja terviklikke ilurituaale ning oskab suurepäraselt kasutada nahahoolduses just looduse väge.
See omakorda on aidanud tal välja töötada ka omanimelisi luksuslikke ja tõhusaid kosmeetikatooted. Susanne Kaufmanni hulgaliselt auhindu pälvinud tootesari hõlmab hoolikalt välja töötatud ja täiustatud ennetavaid lahendusi, mis aitavad hoida naha tervist ja tuua esile selle loomulikku sära.
Susanne Kaufmanni bestseller? Nourishing Day Cream, mis on igapäevaseks kasutamiseks sobiv tõhus näokreem, ning mis ühtlustab näokontuuri, toidab heldelt kuiva nahka ja taastab loomuliku niiskustasakaalu. See sisaldab ainulaadset botaanilist kokteili ning hüaluroonhapet, Hiina sidrunväändiku viljaekstrakti, jojoobiõli ja Alpi rooside ekstrakti.
Ja kust seda saab? Eestis on Susanne Kaufmanni tooted saadaval Crème de la Crème butiigis Viru Keskuses, samuti veebipoes cremedelacreme.shop.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.