Ilukollektsioon ise jõudis müügile juba eile ning Zara sõnul on tegemist toodetega, mis said inspiratsiooni „from the behind the scenes magic in every new season campaign”. Ehk siis lihtsamalt öeldes Zara moekollektsioonide fotosessioonidest. See on Zara esimene katsetus ilumaailmas ning alustuseks tuldigi välja 12 „Ultimatte” nime kandva huulepulgaga, samuti 8 „vedela” huulepulgaga. Lisaks on saadaval ka „behind the scenes” huulevärvikomplekt, millest leiab ka huulepliiatsi.
Toodete kirjeldusest jääb silma, et tegu on rikkaliku pigmendiga huulevärvidega, mida on rikastatud argaaniaõli ja E-vitamiiniga ning mida peaks olema eriliselt lihtne peale kanda ja mis püsivad kaua-kaua. Omal nahal me neid veel proovinud ei ole, seega ei oska öelda, kui paika need väited peavad, aga jälgime huviga, kuidas ilumaailma vallutamine Zaral õnnestub.
Zara esimese ilukollektsiooniga saab tutvuda Zara kauplustes ja veebipoes.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.