„Käekott Bianca on mõeldud päevadeks, mil ärkad muretu tundega, kõik laabub iseenesest juba hommikust saati ning tead, et võid südamerahuga kaasa võtta ainult kõige vajalikumad asjad,“ selgitab Kadri. „Ei ole vaja varupaari sukki, sest sinu omad kohe kindlasti täna katki ei lähe, ega suurt märkmikku, sest kalender on ju ka telefonis. Läpakas jääb peale tööd kontorisse, sest see kott lihtsalt ei luba stressi koju kaasa võtta. Tema meelest peaksid minema õhtul hoopis kinno, teatrisse või parki jalutama!”
Hetkel on mudel Bianca saadaval neljas värvitoonis ning #minemetsa kampaaniaga liituvad kuuserohelises ning uduroosas värvivarjundis mudelid. Selgituseks ka nii palju, et ostes #minemetsa kapselkollektsioonis ilmunud toote, soetad 2018. aasta kevadeks ühe noore puu, mille disainerid sinu eest istutavad. Kampaania algatajaks on Kriss Eglite brändist New Vintage by Kriss.
Kadri Kruusi uus mudel Bianca on müügil veebipoes kadrikruus.com ja LEVI disainipoes Solarise keskuses.
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!