Foto: L'Oreal Paris

Just selline on L’Oréal Paris ja Karl Lagerfeldi ilukollektsioon

Suve alguses tõime teieni uudise, et ilmavalgust on nägemas L’Oréal Paris ja veebruaris meie seast lahkunud Karl Lagerfeldi ilukollektsioon. Tänaseks on aeg nii palju edasi läinud, et juba on teada, kuidas kollektsioon välja nägema hakkab, milliseid tooteid sellest leiab ning millal neid poest leiab. 

Nagu juba juunis kirjutasime, ei olnud kahtlustki, et kollektsiooni pakendite läbivateks toonideks saavad olema must ja valge – ja nii ongi. Karl Lagerfeldi moemaja esindaja sõnul on kollektsioon korraga nii naiselik kui ka Lagerfeldile omaselt rock’n’roll chic. Nii töisesse päeva kui sädelevasse õhtusse sobivast meigikollektsioonist leiab üheksa lauvärviga paleti, highlighter’ite duo, eriti musta ripsmetušši ning erinevas toonis matte silmalainereid. Loomulikult ei puudu valikust ka huulepulgad. Meeleolukaks teebki kollektsiooni see, et näiteks just huulepulgad kannavad selliseid nimesid nagu Kultured, Ironik, Provokative, Karismatic, Kontrasted. K-tähega mängimist jagub tegelikult ka teistesse tootenimetustesse.

Ametlike teadete järgi tuleb L’Oréal Paris ja Karl Lagerfeldi ilukollektsioon esmaesitlusele 27. septembril Pariisi moenädalal ning jõuab seejärel ka müügile, kuid meile siristas üks linnuke, et Karl Lagerfeldi veebipoes, aadressil karl.com, on kollektsioonile juba praegu võimalik käpp peale saada.

Vaata ka ilukollektsiooni meeleolukat reklaamvideot, kus teevad ilma vägagi nimekad modellid:

Veel sarnaseid artikleid


The Ordinary
Foto: The Ordinary

The Ordinary uus volüümi taastav seerum

The Ordinary laiendab oma kultuslikku nahahooldussarja ning tõstab fookusesse ühe vananemise kõige nähtavama märgi – nahavolüümi vähenemise. Brändi värskeim toode kannab nime Volufiline 92% + Pal-Isoleucine 1%, pakkudes ligipääsetavat ja teaduspõhist lahendust neile, kes soovivad naha täidlust taastada ilma süstideta.

Uus seerum on loodud toetama naha loomulikku kollageeni ja elastiini tootmist, sihiga taastada kaotatud volüümi just seal, kus seda kõige rohkem märgata – silmade all, meelekohtadel, põskedel ja naerujoonte piirkonnas. Erinevalt niisutavatest toodetest, mis võivad jätta ajutiselt täidlasema mulje, lubab The Ordinary sügavamat ja püsivamat mõju.

Brändi sõnul lahendab seerum probleemi, mida paljud tooted seni ei puuduta: “Niisutus, silumine ja pinguldamine on kõik olemas, kuid vähesed valemid tegelevad tegelikult volüümi kadumisega,” seisis pressiteates. Uus seerum lubab aga just seda – nähtavalt pringimat ja elujõulisemat nahka pikaajaliselt.

Volufiline 92% + Pal-Isoleucine 1% on juba saadaval The Ordinary veebilehel, nagu ikka vägagi taskukohase hinnaga.

Veel sarnaseid artikleid


REFY
Foto: REFY

REFY esitleb oma seni kõige säravamat kollektsiooni

Kultusbrändi staatusesse tõusnud REFY tähistab oma viiendat sünnipäeva uue limiteeritud kollektsiooniga “Chrome Collection”, mis toob fookusesse enneolematu kuma ja mitmemõõtmelise läike. Kollektsioon koosneb kahest uuest tootest: Cream Shimmer ja Chrome Lip Gloss, mis on loodud andma nahale modernselt kumava viimistluse.

REFY lähtub endale omasest minimalistlikust esteetikast, ühendades essentsiaalsed tooted kõrgekvaliteedilise tulemusega. Bränd rõhutab, et “Chrome Collection” on midagi enamat kui lihtsalt sära — see on naha loomulikku tonaalsust rikastav efekt, mis saavutatakse tänu nahasõbralikele koostisosadele ja helkivatele pigmentidele. 

Mõlemad tooted – nii mitmeotstarbeline kreemjas highlighter kui ka intensiivse läikega huuleläige – on loodud koos kasutamiseks, et tuua esile naha naturaalne valgus ja anda trendikalt glowy tulemus.

REFY limiteeritud “Chrome Collection” on nüüd saadaval brändi veebipoes aadressil refybeauty.com/. 

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid