Nagu juba juunis kirjutasime, ei olnud kahtlustki, et kollektsiooni pakendite läbivateks toonideks saavad olema must ja valge – ja nii ongi. Karl Lagerfeldi moemaja esindaja sõnul on kollektsioon korraga nii naiselik kui ka Lagerfeldile omaselt rock’n’roll chic. Nii töisesse päeva kui sädelevasse õhtusse sobivast meigikollektsioonist leiab üheksa lauvärviga paleti, highlighter’ite duo, eriti musta ripsmetušši ning erinevas toonis matte silmalainereid. Loomulikult ei puudu valikust ka huulepulgad. Meeleolukaks teebki kollektsiooni see, et näiteks just huulepulgad kannavad selliseid nimesid nagu Kultured, Ironik, Provokative, Karismatic, Kontrasted. K-tähega mängimist jagub tegelikult ka teistesse tootenimetustesse.
Ametlike teadete järgi tuleb L’Oréal Paris ja Karl Lagerfeldi ilukollektsioon esmaesitlusele 27. septembril Pariisi moenädalal ning jõuab seejärel ka müügile, kuid meile siristas üks linnuke, et Karl Lagerfeldi veebipoes, aadressil karl.com, on kollektsioonile juba praegu võimalik käpp peale saada.
Vaata ka ilukollektsiooni meeleolukat reklaamvideot, kus teevad ilma vägagi nimekad modellid:
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.