Tartu Loomemajanduskeskuse ja Estonian Fashion Festivali poolt ellu kutsutud moeetendus leiab aset Tartu Ülikooli muuseumi valges saalis. Tänase päeva teeb eriliseks ka sTARTUp Day 2022 ärifestival, mis meelitab Tartusse tehnoloogiamaailma koorekihi ja investeerimisest huvitatud inimesed. Ka Antonius pakub midagi investeerimishuvilistele – kohal on digimoe ettevõtted ning mitmed alustavad moeloojad.
Kuna koroonapiirangud on tänaseks (või vähemalt mõneks ajaks) minevik, toimub Antonius üle kahe aasta taas füüsilise moeetendusena. Kontseptsiooniliste muutustega kohanemine pani korraldustiimi mõtlema ka muutuste peale moes. Tartu Loomemajanduskeskuse juhatuse liige Külli Hansen selgitab: „Meie jaoks on oluline, et etendus käib ajaga kaasas ning on pidevas muutumises. Näiteks tuli etendusel koroona-aastatel kolida veebi, aga tänu sellele muutusele kasvas etenduse vaatajate hulk sadades kordades. Tänavune, juubelinumbrit kandev, Antoniuse moeetendus pakub lisaks moeetendusele ka sisulist programmi, mille raames tutvustatakse moeloojatele ja tarbijatele digimoodi. See tundub uskumatuna, aga oleme varemgi näinud, kui kiiresti võib fantaasia reaalsuseks saada.“
Antonius 2022 moeetendusel näitavad oma kollektsioone: Key Külaots, Maria Petraityte (Leedu), Kaire Avi, Susanna Peters, COLLAB4MOOD (Paul Berg, OMOM Concept, Fibami, LÕÕM), Viktorija Kuliavaite (Leedu), Otto Antson, Anu Sirkas ning disainiduo Merily Mikiver ja Marion Mölder.
Moesündmuse peakorraldajaks on Liis Tiisvelt, kes on ühtlasi ka moeteemalise taskuhäälingu „Mitut moodi EFF“ saatejuht. Lavastajaks on näitleja Marianne Kütt, stilistika eest vastutab moelooja Triinu Pungits.
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!