Foto: Burberry

Jõulumeeleollu Burberry ja co’ga

Jõulud ei ole enam absoluutselt mägede taga ning üksteise järel on (peamiselt brittide) moemärgid ja kaubamajad hakanud avalikustama tänavusi jõulureklaame. Burberry on ka sel hooajal üks esimesi, kes jõulukampaaniaga ühele poole saanud, ning meile tundus see piisavalt hästi õnnestunud, et seda ka siinkohal jagada.

Burberry tänavuse jõuluteemalise moefilmi teeb eriliseks see, et tegemist on esimese Burberry jõulukampaaniaga, mis valminud moemaja uue loomingulise juhi Riccardo Tisci käe all. Lisaks on seda moefilmi oodatud ka seetõttu, et selles saab lõpuks ometi heita pilgu peagi poodidesse jõudvale Burberry ja Vivienne Westwoodi ühiskollektsioonile. Loomulikult ei ole vähem märkimist väärt seegi, et moefilmis astuvad üles vägagi nimekad tegelased – alates Naomi Campbellist ja tema emast Valerie Morris-Campbellist kuni Matt Smithi, Kristin Scott Thomase ja M.I.A.-ni välja. 

Videos nähtav kollektsioon jõuab müügile juba 6. detsembril, seega natuke on veel aega end jõulumeeleollu sättida ja endale ihaldusväärsemad esemed välja valida:

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Pressifoto

Tuuli Rand avaldas uue singli “Eelmine päev”

Lauljatar Tuuli Rand tervitab kuulajaid uue looga, mis puudutab igaüht, kes on kunagi pidanud lahti laskma ja uuesti alustama. Värske singel “Eelmine päev” ja sellega kaasnev muusikavideo räägivad mineviku seljataha jätmisest, sisemisest vabanemisest ja julgusest astuda uude hommikusse.

“Olen väga elevil, et saan teiega jagada oma uut singlit “Eelmine päev”. See lugu sündis mõtetest, mis meil kõigil aeg-ajalt hinge puudutavad – hetked, kus meie teed kohtuvad taas minevikuga või isegi tuleviku kujutlusega. Suhted ja mälestused on osa meist ja vahel toovad need endaga kaasa igatsust, vahel aga kinnitust, et minevikus tehtud otsused olid õiged,” kirjeldab Tuuli.

Laulu südames peitub universaalne tunne: armastuse kaotus, mis alguses hoiab kinni, kuid millele järgneb kergendus ja selgus. “Alles eile olid sa mu maailm, aga täna naeratan juba uuele hommikule,” ütleb Tuuli, võttes kokku loo emotsionaalse tuuma.

Muusikavideo visuaalne maailm tõlgendab loo sõnumit poeetilisel moel – Tuuli kihutab punase Porschega läbi mälestuste, otse uude algusesse. “See lugu on justkui kiri iseendale – meenutus, et minevikku ei pea kustutama, aga sinna ei saa ka igaveseks jääda. Mõnikord tuleb lihtsalt punase Porschega sõita edasi ja lasta elul end uude päeva viia,” räägib Tuuli. “Loodan, et see lugu pakub kuulajatele sama palju äratundmist ja vabanemist. Kuula, mõtle ja lase “Eelmise päeva” tunnetel end korraks kaasa viia – ja siis tee ruumi uutele hommikutele.”

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Giorgio Armani | Stefano Guindani.

Giorgio Armani (1934-2025)

Täna tabas moemaailma suur kaotus. Giorgio Armani – omanimelise moemaja asutaja, disainer ja tegevjuht – on lahkunud 91-aastaselt. Teate kohaselt lahkus legendaarne moelooja – Il Signor Armani, nagu töötajad ja koostööpartnerid teda austavalt kutsusid – rahus, ümbritsetuna oma lähedastest.

Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.

Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.

2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid