Foto: Burberry

Jõulumeeleollu Burberry ja co’ga

Jõulud ei ole enam absoluutselt mägede taga ning üksteise järel on (peamiselt brittide) moemärgid ja kaubamajad hakanud avalikustama tänavusi jõulureklaame. Burberry on ka sel hooajal üks esimesi, kes jõulukampaaniaga ühele poole saanud, ning meile tundus see piisavalt hästi õnnestunud, et seda ka siinkohal jagada.

Burberry tänavuse jõuluteemalise moefilmi teeb eriliseks see, et tegemist on esimese Burberry jõulukampaaniaga, mis valminud moemaja uue loomingulise juhi Riccardo Tisci käe all. Lisaks on seda moefilmi oodatud ka seetõttu, et selles saab lõpuks ometi heita pilgu peagi poodidesse jõudvale Burberry ja Vivienne Westwoodi ühiskollektsioonile. Loomulikult ei ole vähem märkimist väärt seegi, et moefilmis astuvad üles vägagi nimekad tegelased – alates Naomi Campbellist ja tema emast Valerie Morris-Campbellist kuni Matt Smithi, Kristin Scott Thomase ja M.I.A.-ni välja. 

Videos nähtav kollektsioon jõuab müügile juba 6. detsembril, seega natuke on veel aega end jõulumeeleollu sättida ja endale ihaldusväärsemad esemed välja valida:

Veel sarnaseid artikleid


INGER
Foto: INGER | Karmen King.

INGER küsib: “Kuidas sul päriselt läheb?”

17. oktoobril, teadlikult just vaimse tervise kuul, avaldas INGER oma uue singli “kollane maja”. Laul on metafoor ruumist, olgu see siis füüsiline koht, mälestus või sisemine tunne, kuhu tihti ei pääse keegi teine peale meie enda. Kollane värv, mida peetakse päikeseliseks ja koduseks, kannab loos lisaks sellele ka habrast ja vastandlikku tähendust: väljast näib ehk kõik helge ja soe, kuid seest võib olla hoopis midagi muud. See vastuolu kutsub üles küsima nii endalt kui teistelt: “Kuidas sul päriselt läheb?”

“Laulu muusikavideo annab loole veelgi sügavama tähenduse. See on visuaalselt täis sümboleid ja peidetud kihte,” sõnab INGER. Ta toob välja, et iga detail videos on läbimõeldud ja kannab endas tähendust: kollane madu toob sisse hirmu ja ohu varjundi, sidrunid sümboliseerivad elu hapusust, samas kui õhupallid viitavad rõõmule.

“kollane maja” kaasautoriteks on laulukirjutajana Jüri Pootsmann ja produtsendina Elias Teikari. “See on juba teine lugu, mille olen kirjutanud koos Jüriga. Meil on väga hea klapp,” räägib INGER. “Samamoodi ka produtsent Eliasega, kes suudab mind iga kord millegi uuega üllatada.”

Veel sarnaseid artikleid


Glenn Martens
Foto: H&M

Esimene pilk: H&M x Glenn Martens

H&M avalikustas, et juba käesoleva kuu lõpus näeb ilmavalgust koostöökollektsioon Belgia moelooja Glenn Martensiga. Brändi sõnul on tegemist kollektsiooniga, mis toob Martensi julge ja eksperimentaalse käekirja laiema publikuni.

Glenn Martens, kes on tuntud oma loomingulise lähenemise ja mängulisuse poolest (eriti Y/Projecti disainide kaudu), on H&M-iga loodud kollektsiooni kujundanud nagu “rõivaperekonna” – mitmekülgsete esemete kogumi, millel on mitu nägu ja kasutusviisi. Mahukas kollektsioon hõlmab nii naiste-, meeste- kui ka unisex-rõivaid ja aksessuaare, kus tavapärased rõivad – T-särgid, jakid ja teksad – on saanud ootamatult uue vormi läbi vormitavate materjalide ja skulpturaalsete siluettide.

“Ma näen seda kollektsiooni kui suurt rõivaperekonda, mille igal liikmel on mitu iseloomu ja eesmärki – nagu inimestelgi, nad muutuvad iga päev. Olen alati huvitatud rõivastest, mida me päriselt kanname, ning just see mõte sai selle erilise projekti lähtepunktiks,” räägib Glenn Martens.

Kampaania, mille peaosalisteks on Joanna Lumley ja Richard E. Grant, toob Martensi iseloomuliku huumori ja briti stiiliviited eredalt esile – justkui pöörane perekonnaportree, mis tähistab individuaalsust ja eneseväljendust.

Tutvu kollektsiooniga galeriis!

H&M x Glenn Martens koostöö lansseeritakse 30. oktoobril valitud H&M kauplustes ja veebipoes hm.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid