Ivo Nikkolo on pühendunud moe ümbermõtestamisele eesmärgiga luua jätkusuutlikumat ja vastutustundlikumat moemaailma. Püvi sõnul on koostöö Yagaga rohkem kui lihtsalt partnerlus. „Koostöö platvormiga Yaga on osa Ivo Nikkolo jätkusuutlikkuse strateegiast. Selles järgime eetilisi ja vastutustundlikke toote hankimise põhimõtteid, peame silmas materjale, mida rõivastel kasutatakse ja optimeerime muid protsesse selliselt, et väheneks materjalide ja toodete ülejääkide osakaal.“
E-kaubanduse juhi sõnul lasub Eesti ühe ajaloolisema moebrändina Ivo Nikkolol vastutus teha samme jätkusuutlikuma moetööstuse suunal ja olla sellel teel ka suunanäitajad. „Selle asemel, et leiutada jalgratast, otsustasime kaasata Yaga, kellel juba on toimiv süsteem, know-how ja lojaalsed kasutajad. Tarbija jaoks on see tegelikult väga hea võimalus pikendada toote eluiga ja saada müüjana soodustus uue eseme ostmiseks,“ räägib Püvi.
Yaga keskkonnas on juba täna Ivo Nikkolo esemed eraldi brändilehe alla koondatud. Selleks, et riided sinna jõuaks peab müüja toote lisamisel märkima brändiks Ivo Nikkolo. Kui rõivaese leiab uue omaniku saab nüüdsest müüja riide eluea pikendamise eest tänutäheks -15% sooduskoodi, mida saab Ivo Nikkolo kaupluses või e-poes realiseerida.
Yaga sõnul on tarbijalt-tarbijale kauplemine väga populaarne: „Kappi seisma jäänud riiete müümine või teiselt ringilt ostmine on väga paljude jaoks tavapärane. Yagasse lisatakse iga päev ligi 10 000 müügikuulutust ning uuele ringile liigub rohkem kui 60 000 toodet kuus,“ avaldab Yaga turundusjuht Anette Apri ning rõõmustab, et platvorm saab ühendada jõud sellise kodumaise brändiga nagu seda on Ivo Nikkolo. „Koos tõstame teadlikkust rõivaste eluea pikendamise olulisusest, lihtsusest ja kasuteguritest.“
Ivo Nikkolo riided hakkavad Yaga keskkonnas hästi silma kureeritud avalehe plokis. Uuri lisa Ivo Nikkolo kodulehelt ning Yaga keskonnas.
Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.
Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.
Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.
Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!
Hooajale kohaselt viib House of Dagmari sügistalvine kollektsioon meid põhjamaise elegantsi ja modernse naiselikkuse ristteele. Vormide ja vastanduste mängus on traditsiooniline rätsepatöö ning drapeering saanud pehmema ja tänapäevasema tõlgenduse. Kollektsiooni iseloomustab struktuuri ja vabaduse tasakaal, läbikumavad, ent ka katvad kangad, kihilisus ning dünaamilised tekstuurid.
Kaubamajja jõudnud kollektsiooni värvipalett on sügavalt mahe ja samas ootamatuid sähvatusi täis: tummised pruunid, mustad ja hallid toonid põimuvad kahvatu roosa helguse ning elava punase energiaga.
Tutvu House of Dagmari sügistalvise kollektsiooniga galeriis ja Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas!