Foto: Ivo Nikkolo

Ivo Nikkolo loob brändi riietele taaskasutamise kogukonna

Kodumaine moemärk Ivo Nikkolo ja Yaga loovad koostööna võimaluse osta ja müüa pre-loved Ivo Nikkolo riideid. „Projektiga astume järgmise sammu vastutustundlikuma moetööstuse suunas ja loodame sellele teekonnale ka oma kliente kaasata,“ kommenteerib Ivo Nikkolo e-kaubanduse juht Elis Püvi.

Ivo Nikkolo on pühendunud moe ümbermõtestamisele eesmärgiga luua jätkusuutlikumat ja vastutustundlikumat moemaailma. Püvi sõnul on koostöö Yagaga rohkem kui lihtsalt partnerlus. „Koostöö platvormiga Yaga on osa Ivo Nikkolo jätkusuutlikkuse strateegiast. Selles järgime eetilisi ja vastutustundlikke toote hankimise põhimõtteid, peame silmas materjale, mida rõivastel kasutatakse ja optimeerime muid protsesse selliselt, et väheneks materjalide ja toodete ülejääkide osakaal.“

E-kaubanduse juhi sõnul lasub Eesti ühe ajaloolisema moebrändina Ivo Nikkolol vastutus teha samme jätkusuutlikuma moetööstuse suunal ja olla sellel teel ka suunanäitajad. „Selle asemel, et leiutada jalgratast, otsustasime kaasata Yaga, kellel juba on toimiv süsteem, know-how ja lojaalsed kasutajad. Tarbija jaoks on see tegelikult väga hea võimalus pikendada toote eluiga ja saada müüjana soodustus uue eseme ostmiseks,“ räägib Püvi.

Yaga keskkonnas on juba täna Ivo Nikkolo esemed eraldi brändilehe alla koondatud. Selleks, et riided sinna jõuaks peab müüja toote lisamisel märkima brändiks Ivo Nikkolo. Kui rõivaese leiab uue omaniku saab nüüdsest müüja riide eluea pikendamise eest tänutäheks -15% sooduskoodi, mida saab Ivo Nikkolo kaupluses või e-poes realiseerida.

Yaga sõnul on tarbijalt-tarbijale kauplemine väga populaarne: „Kappi seisma jäänud riiete müümine või teiselt ringilt ostmine on väga paljude jaoks tavapärane. Yagasse lisatakse iga päev ligi 10 000 müügikuulutust ning uuele ringile liigub rohkem kui 60 000 toodet kuus,“ avaldab Yaga turundusjuht Anette Apri ning rõõmustab, et platvorm saab ühendada jõud sellise kodumaise brändiga nagu seda on Ivo Nikkolo. „Koos tõstame teadlikkust rõivaste eluea pikendamise olulisusest, lihtsusest ja kasuteguritest.“

Ivo Nikkolo riided hakkavad Yaga keskkonnas hästi silma kureeritud avalehe plokis. Uuri lisa Ivo Nikkolo kodulehelt ning Yaga keskonnas.

Veel sarnaseid artikleid


COS
Foto: COS

Mida soovitab jõulukingiks COS?

Jõuluhooajal otsime kingitusi, mis oleksid kaunid, kvaliteetsed ja ajatult moekad. COS kutsub sel hooajal avastama oma Gift Guide’i, kuhu on koondatud hoolikalt kureeritud valik jätkusuutlikele disainilembestele. Ka valitud kingituste puhul jääb bränd oma käekirjale truuks: minimalistlik, ent iseloomukas, luksuslik, ent alati kantav, pakkudes kingiideid, mis kestavad kauem kui üks pühadehooaeg.

Naistele pakub COS ootamatuid leide ja kindlaid lemmikuid: kerget meriinovilla, puhtaid siluette ja maitsekalt viimistletud detaile. Aksessuaaride hulgast leiab elegantseid ehteid, kvaliteetseid käekotte, vöösid ja modernseid päikeseprille, mis lisavad igapäevastiili pisut luksuslikku lihtsust.

Meestele on loodud valik, mis toob esile ajatud disainiklassikud: tugevad nahkmaterjalid, funktsionaalsed lõiked ja kaasaegsed tõlgendused garderoobiikoonidest. Need on ideaalsed kingid mehele, kes hindab puhast joont ja esemete vastupidavust.

Sel pühadehooajal on erilise tähelepanu all COS Perfumery uued küünlad Foret ja Rouge Feu – mõlemad valatud taaskasutatava disainiga suitsusesse klaasanumasse ning loodud täitma ruumi peenetundelise luksusega. Kui Foret toob tuppa talvise männimetsa värskuse, siis Rouge Feu hoopis sooja ja vürtsika talveõhtu hubasuse.

Tutvu kogu kingivalikuga brändi esinduspoodides ning veebipoes cos.com!

Veel sarnaseid artikleid


Barbour
Foto: Barbour

Briti pärandbränd Barbour nüüd Kaubamajas

Kui on üks bränd, mis teab, mida tähendab ajatu vastupidavus, siis on see Barbour. Tegu on inglise pereettevõttega, mis juba viiendat põlvkonda loob ajatuid vahariidest ülerõivaid ja jakke, mis nüüd on saadaval ka Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes.

Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.

Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.

Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid