“Meil on rohkem kui hea meel, et niivõrd kvaliteetne kaubamärk on leidnud tee Viru Keskusesse ja klientidel on võimalik soetada mugavaid ja aegumatuid baasrõivaid. On väga hea meel, et tugevad rahvusvahelised kaubamärgid avavad uusi kauplusi ka praegusel ebakindlal ajal,” ütles Viru Keskuse tegevjuht Gertti Kogermann.
2005. aastal asutas Prantsuse ettevõtja Michaël Azoulay kaubamärgi American Vintage, mille identiteet keskendub vabadusele, mida inspireerisid tema reisid Ameerika Ühendriikidesse. Tänapäeval räägib bränd lugu autentsest moest, mis oma lihtsa ja kaasaegse stiili kaudu sobib igale isiksusele. Looduslike materjalide kasutamine, nüansirikkad värvid, kvaliteetsed kangad ja vintage-töötlus annavad rõivastele elu. “Lihtsus ja jagamine on brändi jaoks esmatähtsad märksõnad. American Vintage on väga tänulik ja õnnelik, et saame teile tutvustada esimest ja ainsat American Vintage kontseptsioonipoodi Eestis. Tulge külla ja avastage kangaid ja lõikeid meie ilusast kollektsioonist,” ütles American Vintage’i esindaja Romane Petrosino.
Frasers Group omandas digitaalse jaemüüja – mis oli viimastel aastatel pidevalt kahjumit kandnud – 2023. aasta detsembri lõpus Apax Partnersilt 52 miljoni naela eest. Frasersi sõnul on Matches kahe kuuga, mis on möödunud ülevõtmisest, jätkanud kahjumi kogumist ja ärieesmärkide mittesaavutamist. Meediasse on jõudnud ka kuuldused, et Matches on hilinenud platvormil müügil olevatele kaubamärkidele maksmisega, mille tõttu on mitmed neist katkestanud jaemüüjaga sidemed.
Frasers Group teatas avalduses, et kuigi Matchesi juhtkond on üritanud leida viisi äri stabiliseerimiseks, on selgeks saanud, et äri ümberkorraldamiseks oleks vajalik liiga palju muudatusi ning jätkuv rahastamisvajadus ületaks summasid, mida uued omanikud peavad elujõuliseks. Selles valguses on Matchesi direktorid astunud esimesed sammud, mis võivad viia kas ettevõtte ümberstruktureerimiseni, et see muutuks elujõuliseks, või likvideerimiseni ja täieliku sulgemiseni. Kõige tõenäolisem tundub, et Matchesi ootab ees viimane.
Taustast ka. Matchesfashion asutati 1987. aastal butiigina Londoni äärelinnas Wimbledonis abikaasade Tom ja Ruth Chapmani poolt. Chapmanid, kellele kuulus poe enamusosalus aastakümneid, müüsid selle erakapitali investoritele 2017. aastal, teenides sellega umbes 400 miljonit naela. Toona hinnati ettevõtte väärtuseks 800 miljoni naela.
Muide, ka äsjalõppenud Kopenhaageni moenädalal jäi silma erakordselt palju komplekte, kus domineerisid punased ning roosad toonid. Samuti sai näha omajagu maitsekaid roosakaspunaseid aksessuaare, mis oma efektsusega mõjusid tõesti kui kirsike tordil.
Kuidas aga kanda armutoonid välja nii, et komplekt saaks romantiline, aga mitte üle pakutud? Galeriist leiad hulganisti ideid!