Foto: Kelpman Textile

Hõbenõela võitja Mare Kelpman liitus karusnahavaba programmiga

2016. aastal hõbenõela võitnud tekstiilidisaineri Mare Kelpmani moeettevõte Kelpman Textile liitus rahvusvahelise programmiga “Fur Free Retailer”, mille liikmed ei tooda ega müü karusnahast tooteid. “Ma ei pea eetiliseks karusloomade väärkohtlemist inimliku edevuse nimel,” põhjendas Kelpman karusnahavaba programmiga liitumist.

Saaremaalt pärit Kelpman lõi oma ettevõte 2012. aastal ning tema looming sisaldab loodusest inspireeritud teemasid – saare looduse karm minimalism on ühendatud Lääne-Eesti käsitööle omase värvirikkusega. Kaubamärgi Kelpman Textile all toodetakse naturaalsetest materjalidest unikaalkangaid ning nendest valmistatud sisustustekstiile, rõivaid ja aksessuaare

Kelpmanile on kõige olulisemad materjalide kvaliteet ja vastupidavus, väiksed ja unikaalsed kollektsioonid ning koostöö Euroopa väiketootjatega, sest nii saab ta anda oma panuse ületootmise ja ületarbimise vähendamisse ning julgustada kohalikke ettevõtteid.

“Fur Free Retailer” programmiga on üle maailma liitunud juba üle 1100 moeettevõtte, kelle seast võib leida tuntud nimed nagu Versace, Gucci, Hugo Boss ja Armani. Lisaks on nende seas 49 Eesti ettevõtet ja disanerit, näiteks Tanel Veenre, Eve Hanson ja August.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

Kevadsuvine COS Aterier on kohal

Oleme sel aastal juba mitmel korral kirjutanud moebrändi COS premium liinist, COS Atelier’st, ning täna saame teatada, et selle kevadsuvine kollektsioon on nüüd müügil.

Meenutuseks olgu öeldud, et tänavune COS Atelier kapselkollektsioon on loodud päevast õhtusse kulgevale riietusele mõeldes ning pakub värskendavaid ideid komplektide kokkupanekuks. Kollektsioon paistab silma oma loomingulise stiliseeringuga, peente kangaste ning ainulaadsete detailidega, mida omakorda seovad silmapaistvad aktsendid.

Kollektsioon COS Atelier kevad/suvi 2024 on saadaval valitud COSi esinduskauplustes, samuti veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: GANNI

Kas 2024. aasta hitt-kott?

Sa oled silmanud seda sotsiaalmeedias, võimalik, et kohanud isegi tänaval. See on jäänud sulle meelde ning sa oled mõelnud, mis käekott see on. See on GANNI Bou ning meie ei ole ainukesed, kes sellele tõelise it-käekoti staatust ennustavad.

Meile meeldib mõelda, et 2024. aasta moemaailmas ei nõua luksus enam hiiglaslikke investeeringuid ega umbmääraseid ooteaegu. Üheks säravaks näiteks on Taani moebrändi GANNI loodud Bou kott, mille hind jääb alla 350 euro. See kuusnurkse disaini ja põimitud sangaga kott on mänguline, kuid mitte liialt pretensioonikas, esindades Taani disaini parimaid külgi.

GANNI loovjuht Ditte Reffstrup peab just Bou kotti tänapäeva luksuse kehastuseks. Viimastel aastatel on ettevõte loobunud uue, nii-öelda virgin naha kasutamisest, püüdes leida vastutustundlikke alternatiive. Bou kott, mis on valmistatud taaskasutatud nahast, vastab brändi endi seatud kõrgetele eetilistele standarditele. Ditte sõnul on Bou kott mõeldud olema kaaslane igas olukorras – olgu siis tööl, õhtusöögil või toidupoes käies. Muide, Ditte on andnud kotile nime oma vanima tütre Betty Lou hüüdnime – Bou – järgi, sest just nooremale põlvkonnale mõtles ta käekotti luues.

It’s a bag designed to live life boldly as you do,” on Bou kirjeldamiseks ideaalne. 

Eestis on GANNI kollektsiooni esemed, kaasa arvatud Bou käekott, saadaval Kaubamajas.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid