“H&Mi kollektsiooni ,,Spring Icons Selected by The Weeknd“ tarbeks valikuid teha oli äärmiselt lõbus. Mulle meeldib kombinatsioon linlikest bomber-jakkidest ja kapuutsiga pusadest ning ametlikumast meestemoest inspireeritud triiksärkidest, viigipükstest ja bleiseritest. Iga ese on hooletu ja värske ning just see on minu arvates meestemoe puhul oluline,” lausub Abel Tesfaye ehk The Weeknd.
“Abeli rõivamaitse ja stiil sobib H&Mi praeguse meestemoe suunaga suurepäraselt. Abelil on silma oluliste detailide osas ning ta oskab kombineerida ajakohastatud klassikuid viisil, mille tulemuseks on viimistletud tänavastiili komplektid,” ütleb H&Mi meestemoe peadisainer Andreas Löwenstam.
Kollektsiooni esimeste komplektidega saab tutvuda allolevas galeriis. Siseinfona võime öelda, et peagi on sellele fotomaterjalile tulemas ka lisa. Seega, härrad, püsige lainel!
H&Mi kollektsioon ,,Spring Icons Selected by The Weeknd“ saabub 2. märtsil müügile kõikidesse H&Mi Eesti kauplustesse ning e-poodi.
Kollektsioon on võtnud eesmärgiks ühendada klassikalised siluetid ja pärandviited, luues garderoobi, mis on ühtaegu mitmekülgne ja intrigeeriv.
Kui naiste kollektsioonis tõlgendatakse ajatuid lõikeid läbi hooajavahetuse prisma, tuues esile pehmed, kuid selgelt määratletud vormid, siis meestele mõeldud valik pakub selge joone ja karakteriga siluette, mis on inspireeritud traditsioonilistest vormidest, ent toodud kaasaega tänu uuenduslikele materjalidele ja viimistlustele.
Tulemuseks on mitmekülgne ja ajatult elegantne garderoob, mis liigub sujuvalt suvest sügisesse.
Tutvu COSi pre-fall 2025 kollektsiooniga galeriis ja veebipoes cos.com!
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.