Magda Wunsche ja Agnieszka Samsel, tuntud fotograafi-duo, lähtusid Premiumi uue kollektsiooni visuaalide loomisel filosoofiast selle taga. Kõige varasematest loomeprotsessidest alates on sarja puhul lähtutud teadlikkusest. Nii on kõik kollektsiooni materjalid keskkonnasäästlikku päritolu: orgaaniline puuvill, ökoloogiline viskoos, taaskäideldud polüester. Kampaaniafotod kõnelevad lihtsat, kuid haaravat keelt – kogu pildistamise esteetika kõneleb ruumist, kus inimene ja loodus harmoonias eksisteerivad.
Kollektsiooni domineeriv sõnum on funktsionaalsus. Laiad lõiked ja kihiline stilistika mõjuvad vaatamata oma keerukale loomule lihtsalt, kuid pilkupüüdvalt. Värvide valikul on lähtutud looduse ilmingutest ning erinevatest aastaaegadest. Premium aksessuaarid on minimalistlikud, kuid väljendusrikkad nii materjalikasutuse kui vormimängude poolest.
Olgu ka lisatud, et Premiumi naistekollektsioonis puuduvad dekoratiivsed iluelemendid. Iga ese on loodud olema omaette statement, mis ei vaja ilmtingimata lisatäiendust. Meestekollektsioonis kõnelevad aga lõiked, mida on hea kombineerida nii formaalsemateks puhkudeks kui vabaajariietuseks.
Tutvu Reservedi uue Premium naiste- ja meestekollektsiooniga allolevas galeriis!
Reservedi Premium kollektsioon on saadaval Reservedi veebipoes aadressil www.reserved.com.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.