Foto: Stina Kase

Goldtime’i looja pühendas teemantehete kollektsiooni oma abikaasale

Pühade eel on Eesti suurima juveeli- ja kellakaupluste keti valitud esindustesse jõudnud Goldtime’i looja Indrek Peterson oma abikaasale pühendatud teemantehete bränd Side by Side.

Eksklusiivsete teemantehete bränd on loodud Goldtime’i looja ja omaniku Indrek Petersoni poolt pühendusega oma abikaasale. Üle 25 aasta kestnud armastus on inspiratsiooniks ja kandvaks jõuks Eesti edukaima juveeli- ja kellakaupluste keti looja jaoks. “Kui peaksin nimetama kõige suurema motivaatori, kes on mind inspireerinud ja toetanud Goldtime’i loomisel ja arendamisel, siis on selleks kandvaks jõuks olnud mu abikaasa Sünne. Oleme 25 aastat kõndinud külg külje kõrval ühist teekonda, seda tänu on võimatu panna sõnadesse,” ütleb Peterson.  

Side by Side sai alguse soovist väljendada tundeid, mida on võimatu öelda sõnades. Bränd räägib lugusid külg külje kõrval ühise teekonna käimisest. Juveelid on tehtud kullast ja kaunistatud armastuse sümboliks peetavate teemantidega – maailma ühe kõige tugevama vääriskiviga, mis sümboliseerib igavest sidet. Nii on brändi juveelid sümboolseks kingituseks armastatule, perekonnale või iseenda teekonna tähistamiseks. 

Bränd Side by Side toob turule kaks ehtekollektsiooni “Eternity” ja “Soulmates”, mis omavad erinevaid elegantseid vorme. Igavikumärgi vormidesse valatud “Eternity” ehted sümboliseerivad armastust, mis kannab algusest lõpuni. “Soulmates” ehtevormides on teineteise kõrvale tikitud kaks teemanti, mis saavad alati kokku, öeldes, et hingesugulased leiavad alati teineteist. 

Uudista Side by Side kollektsiooni Goldtime’i Viru Keskuse, Ülemiste, Rocca Al Mare ja Lõunakeskuse kauplustes, samuti e-poes goldtime.ee. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Miu Miu

“Miu Miu tüdruk” Kylie Jenner

Kylie Jennerist on ametlikult saanud Miu Miu girl – vähemalt viitab sellele moemaja uus sügis/talv 2025 reklaamkampaania. Kui varasemalt on Miu Miu esindamise au kuulunud pigem õele Kendall Jennerile, siis tundub, et nüüd on Kylie kord rambivalgusesse astuda.

Kuigi paljude jaoks tuli säärane otsus üllatusena, siis tegelikult on Kylie Jenneri suhe tippmoega viimastel aastatel ainult süvenenud – tema kontole kuuluvad kampaaniad nii Acne Studios kui ka Jean Paul Gaultier moemajadega, lisaks astus ta üles Coperni moeetendusel. Seega polegi ehk Miu Miu radarile jõudmine nii suur ootamatus.

Kõnealuses kampaanias poseerib Jenner koos muusiku Towa Birdi, näitlejate Lou Doilloni, Rila Fukushima ja Myhalaga, modelli Yura Romaniuki ning räppari Cortisa Stariga.

Vaata pilte Jennerist Miu Miu kampaanias galeriist!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Havaianas

7 põnevat fakti maailma populaarseima plätubrändi kohta

Kui rääkida suvest, rannast ja muretust olemisest, siis kerkib paljudele silme ette üks kindel detail – värvilised, kerged ja ajatud Havaianase plätud. Brasiiliast pärit bränd on tõusnud tagasihoidlikust algusest tõeliseks ikooniks, mida kantakse nii liivarannas kui ka moenädalatel. Siin on seitse põnevat fakti, mis teevad Havaianasest enamat kui lihtsalt plätupaar.

1. Juured ulatuvad Jaapanisse

Esimene Havaianase mudel sündis 1962. aastal ja oli inspireeritud Jaapani traditsioonilistest zōri-sandaalidest. Zōri’dele iseloomulik riisiteraline muster kandus üle ka Havaianase kummitallale, millest on saanud brändi äratuntav tunnusmärk.

2. Nimi viitab Havaile

Kuigi Havaianas on sündinud Brasiilias, viitab selle nimi hoopis Havaile – „havaianas“ tähendab portugali keeles… „hawailane“. See peegeldab elujaatavat, murevaba ja troopilist elustiili, mida bränd juba algusest peale kehastab.

3. Pea iga brasiillane ostab vähemalt ühe paari aastas

Brändi populaarsus kodumaal on peaaegu müstiline – hinnanguliselt ostab iga kolmas brasiillane aastas vähemalt ühe paari Havaianase plätusid. Kokku müüakse Brasiilias igal aastal üle 200 miljoni paari. Brändi kohta on isegi öeldud: „Havaianas is the official uniform of all Brazilians.“

4. Moerevolutsioon 1990ndatel

Algusaastatel peeti Havaianaseid pigem tööjalanõudeks, mida kanti maal ja kodus. 1990ndatel tehti aga brändile põhjalik uuenduskuur: tootevalikusse ilmusid uued värvid, mustrid ja mudelid, mis muutsid plätud trendikaks moeaksessuaariks.

5. Kõik kannavad Havaianaseid

Tänaseks on Havaianased esindatud enam kui 100 riigis ning nad on palju enamat kui lihtsalt rannaplätud. Need sobivad linnatänavatele, festivalidele ja isegi moenädalatele.

6. Disainikoostööd tippmoemärkidega

Läbi aastate on Havaianas teinud koostööd mitme luksusmärkide ja disaineriga, sealhulgas Valentino, Dolce & Gabbana, Missoni ja taanlaste ROTATE. Kusjuures, just Kopenhaageni moenädal oli esimesi, kus Havaianased tänavamoepilti ilmusid ja seeläbi (taaskord) viraalseks läksid.

7. Ka kuulsuste lemmik

Jennifer Lopez, Gigi Hadid, Reese Witherspoon ja paljud teised on märgatud Havaianaseid kandmas nii vabal ajal kui ka reisidel. Plätud on saanud sümboliks lõõgastusest, stiilist ja lihtsast, ent läbimõeldud maitsest.

Seega, Havaianas pole lihtsalt jalanõu – see on elustiil. Pole siis ime, et see lihtne plätu on kasvanud kultusobjektiks, mida tuntakse ja armastatakse kogu maailmas.

Eestis ootavad Havaianased avastamist Tallinna ja Tartu Kaubamajas, samuti veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid