Foto: Erlend Štaub

GALERII: Uus (ja väga meie masti) moebränd Ennos

Eile toimus Juhan Kuusi Dokfoto Keskuse Galeriis uue kodumaise rõivabrändi Ennos pariisihõnguline lansseerimispidu. Moemärgi olemust, inspiratsiooniallikaid ning kollektsiooni tutvustas külalistele Ennose asutaja ja disainer Kersti Pohlak.

Värske moebränd Ennos on eeskujulik näide skandinaavialiku minimalismi, naiselikkuse ning kvaliteedi delikaatsest kombinatsioonist, millesse on lisaks pikitud ka Ida-Euroopale omast praktilisust. Ennos hägustab stiilipiirid šiki ja vabaajariietuse vahel, mänguline lähenemine lõigetele käib kooskõlas mugavuse, rafineeritud disaini ning elegantsusega. Lisaks on fookuses laitmatu istuvus ning materjalide valik. „See bränd on kui tinglik vahepeatus Pariis ja Tallinna vahel,“ kirjeldab Ennose olemust disainer ise.

Moemärgi sügistalvise kollektsiooni keskmes on oodatult ülerõivad – eelkõige naturaalsetes ning klassikalistes toonides erilõikelised mantlid ja jakid. Kersti põhjendab keskendumist palitutele: „Usun, et õige mantel on üldilme niöelda raamiks, korrigeerides väiksemadki ebatäpsused või valearvestused. Just ülerõivas muudab välimuse ühtseks stiilseks tervikuks.“ Lisaks mantlitele ja jakkidele leidub Ennose värskes kollektsioonis ka minimalistliku lõikejoonega kleite, pükse ning pluuse.

Vaata lansseerimispeo fotosid allolevast galeriist ning külasta ka www.ennos-studio.com!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Marianna Gunja

VAATA, mida näitab B.MOR Studio tänavusel Disainiööl

Kolmapäeval, 1. oktoobril toimub Disainiöö festivali raames traditsiooniline moeetendus “DOM – DISAIN ON MOES”, kus esitletakse rõivadisaini, mis kõnetab tänast, peegeldab homset ja küsib küsimusi ka ülehomse kohta. Tänavu astuvad lavale kolm kodumaist moebrändi: B.MOR Studio, Franz Raver ja LENTSIUS. Portail heidab pilgu B.MOR Studio loomingule ja nende värskele kollektsioonile.

B.MOR Studio on aeglase moe bränd, mis sündis 2018. aastal Tallinnas ning mille looja on inseneriharidusega Anna Chirkova. Tema tundlikkus sünteetiliste kangaste vastu suunas otsima lahendusi, mis toetaksid inimese heaolu ja hoiaksid ümbritsevat keskkonda tervislikuna. Anna loomingut iseloomustavad multifunktsionaalsus, nulljäätme põhimõte, taastav mõtteviis ning eelkõige hoolikult valitud, eetilised materjalid – näiteks vägivallavaba vill ja ohutult värvitud kangad.

Disainiööl esitlev kollektsioon “ITTAI” on kantud isiklikust loost. Annale väga lähedane pereäri – klassikaliste meeste rõivaste pood – tegutses pea kolm aastakümmet, kuid COVID-pandeemia tõi sellele lõpu. Alles jäi loendamatu hulk triiksärke, pintsakuid ja pükse, mis saavad nüüd uue elu unisex-rõivastena.

Kollektsiooni keskmes ongi ümberkujundatud meesterõivad ning vintage-kangastest ja laojääkidest loodud uued esemed. Lavale jõuab näiteks haruldane kangas, mis valmis Keila tekstiilivabrikus 1988. aastal – ehe tükk Eesti moeajalugu. Kollektsiooni täiendavad ka B.MOR Studio nahast ridikülid ja unikaalsed kotid. Ning veel üks põnev detail: Anna pere tegeles kunagi ka jalatsite valmistamisega ning just tollest ajast pärit saapatallad saavad nüüd uue kuju laval.

Tutvu ka teiste moeetendusel osalevate disaineritega aadressil disainioo.ee.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Aveliina Kaasik

Näojõusaal What the Face avas Tartu stuudio

Eestis ainulaadne näojõusaal What the Face tähistas möödunud nädala reedel oma teist sünnipäeva ja Tartu stuudio avamist meeldejääva päevaga, kuhu kogunesid mitmed tuntud Eesti mõjuisikud ja artistid, sealhulgas Getter Jaani, villemdrillem, An-Marlen ja INGER. 

Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.

What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“

What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.

Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema„Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.

Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid