Nii moe- kui iluvallas on sel hooajal märgusõnadeks naturaalsus ja ka silmapaistvus. Alustades kvaliteetsetest kangastest ning põnevatest disainidest ja lõpetades näo- ja kehahooldusega, mis ei ole samuti enam tagasihoidlik. Oma põnevaimat valikut uutest tulijatest esitlesid Läti disainerbränd NóLó ning uue hingamise leidnud momärk Reserved. Ilubrändidest olid esindatud põnevate näomaskidega Purederm, revolutsiooniline juuksekasvu soodustav Viviscal, special editioniga välja tulnud Batiste, Eesti juuksehoolduse lipulaev RICH Hair Care, meestele loodud kehahooldusbränd The 3in1 Company ning Barley Bros naturaalne Eestis pruulitud limonaad.
Pilte Polhem PR Estonia showroomi külastanud värvikast seltskonnast näed allolevast galeriist!
Da Vinci Ristorante & Cafeteria on Itaalia restoraniketi premium toidukoht, mille menüüst leiab lisaks Komeedi kunagistele klassikutele ja õhukestele pitsadele ka hõrgu söeahju grill-menüü. Koguni 80 protsenti restoranis kasutatavast toorainest on tarnitud otse Itaaliast, mida müüb ettevõtte Eestis edasi ka omanimelises e-poes.
Da Vinci restoraniketi teenindusjuhi Laura-Liis Timberg sõnul on Tallinna inimesed uue asukohaga restorani hästi üles leidnud. „Kõige populaarsemad külastusajad on nädalavahetused ja õhtupoolikud, mil jõuab meie juurde rohkelt teatri- ja kontserdikülastajaid ning koha kindlustamiseks on vaja laud kindlasti ette broneerida,“ soovitas ta.
Magusasõprade rõõmuks liitusid Da Vinci meeskonnaga ka Komeedi kohviku endised kondiitrid Laide Mäe ja Pille Selter, kes on toonud tagasi legendaarsed Komeedi hõrgud koogid ja küpsetised.
Solarise keskuse avara ja helge interjööriga Da Vinci Ristorante & Cafeteria sisekujunduse on loonud Ace of Space sisearhitekt Ines Haak, kes on ruumi kujunduses kasutanud rohkelt ka Eesti disainerite sisekujunduselemente. Parasjagu on renoveerimisel ka kunagine Komeedi katuseterrass, mis avatakse 750 ruutmeetri suurusel pinnal juba järgmisel suvel.
Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!
Uus kollektsioon astus moelavale käevoleva nädala kolmapäeval, Lillepaviljoni roheluses, Johannes Sarapuu ja Andreas Lend tšellistiduo musitseerimise saatel. „Moeloome on alati olnud peegeldus maailmas toimuvast. Mis on õhus, mõjutab meeleolu ja prioriteetide seadmist. Mina otsustasin, et sel kevadel keeran kõik peapeale. Räägin lugu läbi naiseliku energia ja pehme ilu, nii nagu mina maailma näha tahaksin,“ sõnab Tiina otsustavalt.
Tiina Talumehe kevadiselt helge kollektsioon on väljahüpe argisest tõsidusest ja pidevast enese tõestamise rattast. Kerge õhkõrn romantika oma hõrkmagusas lilleõie aroomis. „Pojeng on õnne ja armastuse ning heaolu sümbol ja tahtsin naistele meelde tuletada, et nad julgeksid olla naised. Et nad laseksid oma energial vabalt voolata ja tunneksid rõõmu lihtsatest väikestest asjadest,“ julgustab Tiina naisi ennast väljendama.
Aeglase moe jätkusuutlikku maailmavaadet järgiv disainer on kollektsiooni loonud väga kaalutletud kangavalikute ning materjaliotsustega. Goldtime ja Tiina Talumehe koostööna valminud õrnroosad kvartsist ehtevormid täiustavad kollektsiooni terviklikkust ja lisavad läbimõeldud viimistletust.
Vaata kõnealuse kollektsiooni fotosid galeriist!