Eve ise räägib, et uus moemärk ühendab tema teadmised ja teadlikkuse, samuti ajatu jätkusuutliku disaini, mis pigem teenib eesmärki, kui räägib lugu. „Minu jaoks on oluline alati ajaga kaasas käia, olla moodne ja värske,” ütleb ta.
Eve Hansoni esimeses kollektsioonis näeme lihtsate minimalistlike toodete kõrval säramas ka uhkemaid eksemplare, mille loomiseks on kasutatud keerukamaid lõikeid ja drapeerimist või originaalprinti. „Vastandades kontraste, olgu need kas või peened ja diskreetsed, ning sättides neid taas kokku harmooniliseks tervikuks – see ongi see, mis mind moe juures inspireerib,” jutustab disainer. Lisaks saame teada, et kollektsiooni meeldivalt volüümikad tooted on valmistatud vastupidavatest, võimalikult naturaalsetest ja funktsionaalsetest materjalidest, mille palett on üldjuhul monokroomne. Edaspidi lisandub igal hooajal kollektsiooni värske värviaktsent.
„Minu jaoks on oluline kvaliteet – nii toote enda kui ka tootmise kvaliteet −, ning see, kuidas asjad on disainitud nii väljast kui ka seest,” lisab Eve. „Samuti seegi, et tooted kestaksid ning peaksid vastu nii ajale kui ka kandmisele.” Olgu ka lisatud, et kõik Eve Hansoni moemärgi tooted on valmistatud Eestis.
Eve Hansoni moebrändi esimest kollektsiooni saab soetada veebipoest evehanson.com. Noore brändi tegemistel saab silma peal hoida ka @evehansondesign kontol Instagramis ning Facebooki-lehel.
Tutvu kollektsiooniga allolevas galeriis!
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.
Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.
„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.