Kuigi kuulsuste kollektsioonid ja kuulsustega tehtud koostööd ei ole tänapäeval enam midagi uut, siis on üks lauljanna, kelle kõikvõimalikud lansseeringud on pälvinud ootamatult hea tagasiside. Selleks ei ole keegi muu kui Rihanna, kelle Fenty Beauty nimelisest meigikollektsioonist on saanud ilumaanide lemmik, kelle Fenty x Puma kollektsioon müüakse iga kord uskumatult kiiresti läbi ning kes nüüd rabab tööd oma uue pesubrändiga, mis kannab nime Savage x Fenty.
Savage x Fenty esimese kollektsiooni reklaamkampaania nägi imavalgust käesoleval nädalal ja päev hiljem jõudis tootevalik ka brändi veebipoodi müügile. Juba peale vaadates saab aru, et Rihanna ei teinud nalja, kui ütles, et tema eesmärk oli teha kollektsioon, milles kõik naised tunneksid end hästi, olenemata suurustest, mõõtudest ja näiteks ka nahavärvist. Nii leiabki Rihanna esimesest pesukollektsioonist 36 suuruses rinnahoidjaid, XS kuni XXXL suuruses püksikuid, samuti ööriideid, hommikumantleid ja korsette. Lisaks on kollektsioonis esindatud nude-pesu, kuid kokku koguni seitsmes eri toonis, et oma „nahavärvipesu” leiaks igaüks.
Tutvu Savage x Fenty esimene kollektsiooni kampaania fotodega allolevas galeriis ning uudista lisa aadressil savagex.com!
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.