Foto: Virge Viertek

Eksootikat ja puuvilju Kaia Saarna uuest ehtekollektsioonist

Kodumaisel ehtekunstnikul Kaia Saarnal on valminud kevadsuviselt koloriitne kollektsioon „Eksootilised viljad 2”, mis, nagu nimigi vihjab, esindab võõramaistele puuviljadele omaseid julgeid värvikombinatsioone. 

Kollektsiooni domineerivateks toonideks on tänavu hooajal troopiline roheline, julge roosa, lisaks ka päikeseline oranž, kirglik punane ja ergas sinine. Kollektsioonis on looduslikud materjalid seotud vääriskivide ja -metallidega luues seeläbi omaette karge, unistava, naiseliku ja õitsva orgaanilise floora.

Kollektsiooni teeb eriliseks see, et kõik selle ehted on valmistatud päris nektariini- või virsikukividest, mis on pooleks saetud ja needitud hõbeplaadile. „Iga ehe on unikaalne, sest iga nektariini- või virsikukivi on täpselt sama kordumatu nagu loodus ise,” lisab disainer. Märkimist väärib seegi, et värske ehtekollektsiooni „Eksootilised viljad 2” esindusnäoks on andekas laulja, stilist ja fotograaf Johanna Eenma.

Kaia Saarna värvikad ehted on alates 8. maist müügil veebipoes kaiasaarna.com ja disainipoes MUST pop up.

SaveSave

SaveSave

SaveSaveSaveSave

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

VAATA, millist moodi tutvustas COS Roomas

Käesoleval nädalal esitles moemärk COS Itaalias, Roomas moeetenduse raames oma 2024. aasta kevad-suvist kollektsiooni. Lisaks said valitud külalised – kelle hulka kuulus ka Pamela Anderson – esimeste seas näha COSi selle aasta Atelier liini moepalu.

Millist sõnumit kannab COSi tänavune kevad/suvi? Pressiteate kohaselt on kollektsioon täis kaasaegset luksust ja lihtsust, mis toob igapäevasesse garderoobi uut hingamist ja elegantsi. Roomas toimunud moeetendusel sai näha nii käsitöö ja modernismi sulandumist, kerguse ja läbipaistvuse kontrasti skulpturaalsete siluettidega kui ka oskuslikult stiliseeritud komplekte, mis on loodud kestma.

Atelier, COSi premium liin, pakkus silmailu peente kangaste ja ainulaadsete detailidega.

Tutvu esitletud kollektsiooniga allolevas videos ja galeriis!

Kõnealuse kollektsiooni esimesed saabujad on juba kohal COSi esindustes, kaasa arvatud Tallinna omas Rotermanni kvartalis. Samuti on kollektsiooni palad saadaval veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid