Foto: Kanto

Eestis loodud brändinguga Soome disaintoode võitis maineka auhinna

Soome lemmikloomamööbli ja aksessuaaride kaubamärk Kanto pälvis rahvusvahelise auhinna Monocle Design Award 2024. Miks me sellest räägime? Sest 2023. aastal loodud Kanto kaubamärgi bränding ja disain pärinevad ei kellegi muu kui kodumaise disaineri ja loovjuhi Helene Vetiku sulest.

Mis on Kanto? Kanto lansseeriti Helsinki Design Week 2023 raames ning kaubamärgi valikust leiab peamiselt lemmikloomade pesasid, mis on loodud kõrgkvaliteetilistest Kvadrat kangastest. Igat toodet kaunistab skandinaavialik kollane sildike kirjaga Kanto. Muide, rääkides Soome disaini trendidest ja eripäradest, tuli just Kanto lagedale munakollase kaubamärgi põhitooniga veel aasta enne… Iittalat.

Kõnealune Kanto bränding loodi siinsamas Tallinnas loovstuudios Hmmm disainer Helene Vetiku poolt, kes on juhtumisi ka Portaili visuaalse identiteedi autor. Aga seda viimast te kindlasti juba teadsite.

Kanto tegemisi saab jälgida Instagrami-kontolt @studio.kanto, mis keskendub ka kodusisustuse inspiratsioonile, ning uurida tooteid lähemalt nende kodulehelt studiokanto.com.

Veel sarnaseid artikleid


H&M Home
Foto: H&M Home

Kas oled jõuludeks valmis? H&M Home on!

H&M Home’i tänavune jõulukollektsioon ühendab modernse elegantsi ja klassikalise pidulikkuse. Neutraalne värvipalett pruunide ja kreemikasvalge toonidega põimub punaste ja roosade nüanssidega, luues hubase, ent moodsalt rafineeritud meeleolu. 

Jõulukollektsioonis on esindatud nii bistroostiilis punaste detailidega lauanõud, küünlad ja laternad, samuti karvased padjakatted ja jõulusokid, ning loomulikult kuuseehteid punastes, valgetes ja pruunides toonides – kõik, et kodu saaks pühadeks pehmelt särava ja materjalidest rikkaliku ilme.

Kollektsioon jõuab müügile juba käesoleval nädalal, 23. oktoobril H&M Home’i kauplustes ja veebispoes aadressil hm.com.

Uudista kollektsiooni galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Iittala
Foto: Iittala

KAS JUBA KUULSID? Iittalal valmisid esimesed lõhnaküünlad

Soome disainiklassik Iittala on sügistalvise hooaja saabumisega igati sobivalt astunud uude, sensoorse disaini maailma. Nimelt on valminud brändi esimesed lõhnaküünlad, mis on inspireeritud klaasivalmistamise põhielementidest – tulest, liivast ja veest.

Iittala klaasitehases saab kõik alguse tulest, liivast ja veest – kolmest elemendist, mis on klaasivalmistamise tuum. Liiv on algmaterjal, mille tuli muudab helendavaks klaasiks. Vesi, mida kasutatakse puidust vormide niisutamiseks, aitab kujundada sulanud massi. Nüüd on need samad elemendid saanud inspiratsiooniks uuele viisile Iittalat kogeda – läbi kolme maheda aroomi.

Uued küünlad on saadaval nii eraldi kui ka valatult taaskasutatavasse keraamilisse anumasse, mille kuju on inspireeritud Alvar Aalto ikoonilisest lainelisest vormist. Skulpturaalne anum on loodud jätkusuutlikkust silmas pidades – kui küünal on põlenud, saab anumast ajatu sisustuselement, mida võib oma äranägemise järgi taas täita.

Iittala esimese lõhnaküünalde kollektsiooniga saad tutvuda veebipoes iittala.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid