Mis on Kanto? Kanto lansseeriti Helsinki Design Week 2023 raames ning kaubamärgi valikust leiab peamiselt lemmikloomade pesasid, mis on loodud kõrgkvaliteetilistest Kvadrat kangastest. Igat toodet kaunistab skandinaavialik kollane sildike kirjaga Kanto. Muide, rääkides Soome disaini trendidest ja eripäradest, tuli just Kanto lagedale munakollase kaubamärgi põhitooniga veel aasta enne… Iittalat.
Kõnealune Kanto bränding loodi siinsamas Tallinnas loovstuudios Hmmm disainer Helene Vetiku poolt, kes on juhtumisi ka Portaili visuaalse identiteedi autor. Aga seda viimast te kindlasti juba teadsite.
View this post on Instagram
Kanto tegemisi saab jälgida Instagrami-kontolt @studio.kanto, mis keskendub ka kodusisustuse inspiratsioonile, ning uurida tooteid lähemalt nende kodulehelt studiokanto.com.
Jõulukollektsioonis on esindatud nii bistroostiilis punaste detailidega lauanõud, küünlad ja laternad, samuti karvased padjakatted ja jõulusokid, ning loomulikult kuuseehteid punastes, valgetes ja pruunides toonides – kõik, et kodu saaks pühadeks pehmelt särava ja materjalidest rikkaliku ilme.

Kollektsioon jõuab müügile juba käesoleval nädalal, 23. oktoobril H&M Home’i kauplustes ja veebispoes aadressil hm.com.
Uudista kollektsiooni galeriis!
Iittala klaasitehases saab kõik alguse tulest, liivast ja veest – kolmest elemendist, mis on klaasivalmistamise tuum. Liiv on algmaterjal, mille tuli muudab helendavaks klaasiks. Vesi, mida kasutatakse puidust vormide niisutamiseks, aitab kujundada sulanud massi. Nüüd on need samad elemendid saanud inspiratsiooniks uuele viisile Iittalat kogeda – läbi kolme maheda aroomi.

Uued küünlad on saadaval nii eraldi kui ka valatult taaskasutatavasse keraamilisse anumasse, mille kuju on inspireeritud Alvar Aalto ikoonilisest lainelisest vormist. Skulpturaalne anum on loodud jätkusuutlikkust silmas pidades – kui küünal on põlenud, saab anumast ajatu sisustuselement, mida võib oma äranägemise järgi taas täita.
Iittala esimese lõhnaküünalde kollektsiooniga saad tutvuda veebipoes iittala.com.