Foto: ÉSTIE

Eesti, ÉSTIE, Eesti

Mäletate, kui me mõni nädal tagasi kirjutasime, et Stuudio Nahk avab detsembris uuenduskuuri läbinud stuudio-esindusruumi ning neist ruumidest leiab ka ühe meestele suunatud aksessuaaribrändi? Toona Stuudio Nahk seda nime veel välja ei hõiganud, kuid täna oleme saanud rohelise tule saladuskatte kergitamiseks – saagem tuttavaks ÉSTIEga.

ÉSTIE on kõige lihtsamalt öeldes eestimaine meestele suunatud aksessuaaride ja kottide bränd, mis seni on suurema osa tooteid müünud veebipoe kaudu hoopiski näiteks USA või Araabia Ühendemiraatide turule. Viimasel ajal on saanud hoogu juurde ka eestlaste huvi brändi vastu ning selle trendi valguses otsustatigi avada showroom Tallinna vanalinnas, kus kõigil huvilistel on võimalik enne ostmist toodetega lähemalt tutvuda ja tooteid ka reaalselt katsuda-proovida. Täna kuuluvad ÉSTIE tootevalikusse nii kotid, ümbrised nutiseadmetele kui ka näiteks mansetinööbid. Firma eestvedaja Sven Purru sõnul on ÉSTIE aksessuaarides ühendatud kvaliteetne tooraine Euroopast ning Eesti nahakunstnike kvaliteet. „Toodetes kasutatav nahk jõuab meieni Itaaliast ja näiteks vilt tuleb ligi 100-aastase ajalooga Soome tootjalt. Lõpliku kvaliteedi tagab aga Eesti nahakunstnike disain ning oskuslik tootmine,” sõnab Purru.

feltslimcase_cardholder_mardom2nnim2gi

Stuudio Nahk showroom’iga samadesse Müürivahe 17-1 ruumidesse tulev ÉSTIE showroom avab uksed 9. detsembril. Seni on võimalik toodetega tutvuda e-poes estiebags.com ning Instagramis.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Mari Makarov

MOESEERIA: The Last Relic

“Iga suvi toob endaga kaasa ühe väikese traditsiooni — mälestuse valgusest, soojusest ja kodumaisest loovusest,” tutvustab kodumaine fotograaf Mari Makarov värskelt valmiud fotoseeriat “The Last Relic”.

Moeseeria koondab kümme täiskomplekti Eesti disaineritelt, mille on oma nägemuse järgi kokku seadnud stilist Hannes Rüütel. Iga Mari Makarovi poolt 35mm filmile jäädvustatud kaader jutustab loo koostööst, ajatusest ja kohaliku moe hingusest — sellest, kuidas minevik ja olevik põimuvad hetkeks, mis jääb.

Fotoseeria loomisse panustasid modellina Ave Rohtla, meigikunstnikuna Gerda Miller, assisteeris Tuuliki Rohtla.

Vaata valminud seeriat galeriist!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Marianna Gunja

VAATA, mida näitab B.MOR Studio tänavusel Disainiööl

Kolmapäeval, 1. oktoobril toimub Disainiöö festivali raames traditsiooniline moeetendus “DOM – DISAIN ON MOES”, kus esitletakse rõivadisaini, mis kõnetab tänast, peegeldab homset ja küsib küsimusi ka ülehomse kohta. Tänavu astuvad lavale kolm kodumaist moebrändi: B.MOR Studio, Franz Raver ja LENTSIUS. Portail heidab pilgu B.MOR Studio loomingule ja nende värskele kollektsioonile.

B.MOR Studio on aeglase moe bränd, mis sündis 2018. aastal Tallinnas ning mille looja on inseneriharidusega Anna Chirkova. Tema tundlikkus sünteetiliste kangaste vastu suunas otsima lahendusi, mis toetaksid inimese heaolu ja hoiaksid ümbritsevat keskkonda tervislikuna. Anna loomingut iseloomustavad multifunktsionaalsus, nulljäätme põhimõte, taastav mõtteviis ning eelkõige hoolikult valitud, eetilised materjalid – näiteks vägivallavaba vill ja ohutult värvitud kangad.

Disainiööl esitlev kollektsioon “ITTAI” on kantud isiklikust loost. Annale väga lähedane pereäri – klassikaliste meeste rõivaste pood – tegutses pea kolm aastakümmet, kuid COVID-pandeemia tõi sellele lõpu. Alles jäi loendamatu hulk triiksärke, pintsakuid ja pükse, mis saavad nüüd uue elu unisex-rõivastena.

Kollektsiooni keskmes ongi ümberkujundatud meesterõivad ning vintage-kangastest ja laojääkidest loodud uued esemed. Lavale jõuab näiteks haruldane kangas, mis valmis Keila tekstiilivabrikus 1988. aastal – ehe tükk Eesti moeajalugu. Kollektsiooni täiendavad ka B.MOR Studio nahast ridikülid ja unikaalsed kotid. Ning veel üks põnev detail: Anna pere tegeles kunagi ka jalatsite valmistamisega ning just tollest ajast pärit saapatallad saavad nüüd uue kuju laval.

Tutvu ka teiste moeetendusel osalevate disaineritega aadressil disainioo.ee.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid