Foto: diptyque

diptyque tähistab oma esimese lõhna 50. aastapäeva

Tänapäeva armastatumaid nišiparfüümimajasid, diptyque, tähistab oma esimese eau de toilette’i – L’Eau – 50. aastapäeva. Loomulikult ei saa selline juubel jääda uue eksklusiivse lõhnata ning diptyque on sellel puhul valmis kõiki oma fänne rõõmustama lausa topelt.

Nimelt on diptyque tänavuse juubeli puhul välja tulnud lausa kahe uue parfüümiga. Lõhnade taga on parfüümibrändi pikaaegne sõber ehk „nina” Olivier Pescheux, kes justnimelt L’Eau lõhnale ning 1960ndatele mõeldes on loonud diptyque’i järjekorras 36. ja 37. parfüümi – patšulinootidega Tempo ning muskusega mittekoonerdava Fleur de Peau. Pescheux ise on väga tabavalt öelnud, et uued lõhnad on mõeldud kõigile neile, kelle lõhnameeled pakatavad avastamise ja rändamise janust.

1968. aastal välja tulnud L’Eau tualettveest inspireeritud Tempo on, nagu nimigi ütleb, elavaloomuline parfüüm, mille patšulinoodid on kui taustal mängiv muusika, mis kohe kindlasti kellelgi märkamata ei jää. Muide, Tempo koostisosad on vägagi eksootilised, mõned neist on pärit Indoneesias asuvalt Sulawesi saarelt.

Tempole vastukaaluks on lillelise kõlaga Fleur de Peau hoopiski rahulikum, sügavam ja salapärasem. Muskuse ja iirise lõhnamängu pakkuv parfüüm on lisaks natuke kavalam ning paljastab ennast mõne aja möödudes, mil tulevad esile Fleur de Peau nahkjad, puudrised ja puuviljased toonid. Nagu ütles Olivier Pescheux – one minute wild, the next peach fuzzy like the angelic nape of a chubby baby’s neck.

Juba sellistest kirjeldustest on näha, et see Prantsuse parfüümimärk ei ole kohe kindlast ka 50 aastat hiljem oma hoogu maha võtnud ning üllatab meid endiselt imeliste lõhnadega, mis „ravivad” nii meie seiklus- kui ka unikaalsete lõhnade janu.

Diptyque’i uued parfüümid Tempo ja Fleur de Peau on Eestis juba saadaval Crème de la Crème’i parfüümibutiigis.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Sensai

KOLM UUT ilumärgilt Sensai

Luksuslik Jaapani ilubränd Sensai toob sügisesse värskust ja sära kolme uue tootega, mis loovad täiusliku baasi veatuks meigiks ning hoiavad naha särava ja niisutatuna kogu päeva vältel.

Sensai Glowing Base meigialuskreem

Esimene samm veatuks jumeks. Kerge ja siidine Glowing Base annab nahale loomuliku kuma, ühtlustab jumet ning niisutab sügavuti. Tekstuur silub ebatasasusi ja loob ideaalse pinna jumestuskreemi jaoks, et meik püsiks kaunis ja kauakestev.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Radiant Glow jumestuskreem 

Uuendusliku Radiant Glow Formula tehnoloogiaga jumestuskreem, mis sulandub nahaga nagu teine nahk. Tulemus on niisutatud, värske ja särav, kuid samas kauapüsiv – ideaalne igapäevaseks kandmiseks. Saadaval koguni seitsmes toonis, et leida täiuslik sobivus igale nahatoonile.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Hydrating Fix Mist 

Viimane samm, mis lukustab meigi ja hoiab tulemuse terve päeva värskena. Siidise koostisega Fix Mist loob näole õrna ja peene udu, mis kaitseb meiki määrdumise ja ülekandumise eest. Samal ajal pakub Hydrating Fix Formula nahale püsivat niisutust, jättes naha kergelt ja mugavalt hingavaks.

Kolm uut toodet moodustavad ideaalse ilurutiini: kuma loov Glowing Base, siidine Radiant Glow jumestuskreem ning niisutust pakkuv ja meiki kinnitav Hydrating Fix Mist. Koos loovad need särava ja kauapüsiva tulemuse, mis toob sügisesse annuse luksust ja enesekindlust.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Chloé

Chloé esitleb uut Le Parfum lõhna

Chloé toob sügisesse värske peatüki oma parfüümiloos – esitledes uut lõhna Le Parfum. Lugu saab alguse fotograaf Zoe Gartneri ja režissöör Neels Castilloni loodud reklaamkampaaniast, mis toob fookusesse neli inspireerivat naist – Amrit, He Cong, Arizona Muse ja Malika Louback –, kes kehastavad Chloé naise olemust: instinktiivne, vaba ja alati iseendaks jääv.

Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.

Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid