Nimelt on diptyque tänavuse juubeli puhul välja tulnud lausa kahe uue parfüümiga. Lõhnade taga on parfüümibrändi pikaaegne sõber ehk „nina” Olivier Pescheux, kes justnimelt L’Eau lõhnale ning 1960ndatele mõeldes on loonud diptyque’i järjekorras 36. ja 37. parfüümi – patšulinootidega Tempo ning muskusega mittekoonerdava Fleur de Peau. Pescheux ise on väga tabavalt öelnud, et uued lõhnad on mõeldud kõigile neile, kelle lõhnameeled pakatavad avastamise ja rändamise janust.
1968. aastal välja tulnud L’Eau tualettveest inspireeritud Tempo on, nagu nimigi ütleb, elavaloomuline parfüüm, mille patšulinoodid on kui taustal mängiv muusika, mis kohe kindlasti kellelgi märkamata ei jää. Muide, Tempo koostisosad on vägagi eksootilised, mõned neist on pärit Indoneesias asuvalt Sulawesi saarelt.
Tempole vastukaaluks on lillelise kõlaga Fleur de Peau hoopiski rahulikum, sügavam ja salapärasem. Muskuse ja iirise lõhnamängu pakkuv parfüüm on lisaks natuke kavalam ning paljastab ennast mõne aja möödudes, mil tulevad esile Fleur de Peau nahkjad, puudrised ja puuviljased toonid. Nagu ütles Olivier Pescheux – one minute wild, the next peach fuzzy like the angelic nape of a chubby baby’s neck.
Juba sellistest kirjeldustest on näha, et see Prantsuse parfüümimärk ei ole kohe kindlast ka 50 aastat hiljem oma hoogu maha võtnud ning üllatab meid endiselt imeliste lõhnadega, mis „ravivad” nii meie seiklus- kui ka unikaalsete lõhnade janu.
Diptyque’i uued parfüümid Tempo ja Fleur de Peau on Eestis juba saadaval Crème de la Crème’i parfüümibutiigis.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.