Nimelt jõudis nädalavahetusel Gucci uue loomingulise juhi Sabato De Sarno Instagrami-kontole moekaader, mis ületas koheselt uudiskünnise. Miks? Sest sellelt vaatas vastu ei keegi muu kui 2016. aastal modellindusega lõpparve teinud 39-aastane modell Daria Werbowy ning tegemist paistis olevat esimese De Sarno loovjuhtimise all valminud Gucci reklaamkampaaniaga.
View this post on Instagram
“Daria, we started together in this business in 2003, and here you are with me at the beginning of this new adventure,” kirjutas De Sarno oma postituse alla, millest saab järeldada ainult seda, et veelgi rohkem Dariat on Gucci visuaalidesse oodata. Siinkohal väärib märkimist seegi, et tegemist ei ole Daria esimese ülesastumisega Gucci moemaja reklaamfotodel. Tom Fordi loovjuhtimise all tegi ta seda 2004. aastal, seega võib öelda, et tegemist on igas mõttes meeldiva taaskohtumisega.
Mis aga moemaailma oluliselt rohkem kihama pani, on see, et pikalt sahistati, et Daria comeback saab toimuma hoopis seoses Phoebe Philo uue moemärgi lansseerimisega. Kas näeme teda ka nendel kampaaniafotodel? Seda peame nüüd veel loetud nädalad põnevusega ootama…
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.