Eriseeria #pilvehall on Craftory asutaja Mihkel Männiku sõnul esimene samm uuenduslikust plaanist jätta tootearenduses ja disainis selja taha nii mõnigi varasem reegel. „Võtame kursi seni klassikalistelt ja pigem maskuliinsetelt nahatoonidelt kergemate, helgemate ja pastelsemate poole ning varasemast enam lähtume ka naisklientide ootustest ja eelistustest,” räägib Mihkel.
Kuigi kogu Craftory tootevalik on olemuselt sooneutraalne, saab #pilvehall esimesena nahatöökoja eriseeriatest peale tingliku templi „naistesõbralik”. See on ühtaegu õrn, ent samas ka konkreetne, ajatu, aga kaasaegne ning ehk isegi pisut üksluine, kuid see-eest 100% pretensioonitu seeria.
„Selle kollektsiooni puhul inspireeris meid halli värvuse vastuolulisus,” ütleb Mihkel. „Uuringute põhjal seostatakse halli enim sõnadega üksluisus, igavus, ebamäärasus, vanadus, tuimus, aga ka ajatuse, vaikuse, õrnuse, lootuse, rahu ja tagasihoidlikkusega. Kõik oleneb perspektiivist ja just see ongi põnev,” lisab ta.

Muide, juba kevadel on oodata Craftory esimest ainuüksi naistele suunatud terviklikku erikollektsiooni, mille puhul ei ole uudne enam pelgalt naha toon, vaid täiuslik keskendumine uutele, naistele suunatud toodetele.
Craftory uus #pilvehall kollektsioon on nüüd saadaval nii Craftory veebipoes aadressil nahk.ee kui ka välkpoes Viru Keskuse 1. korruse aatriumis.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.
Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.
„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.