Londonis pesitsev moebränd COS on alates 2007. aastast toetunud oma tegevuses ühele põhitõele – pakkuda tarbijale hooajatuid esemeid, mis moodustavad garderoobis nii baasi kui ka tekitavad põnevaid aktsente. COSi kollektsioonid koosnevad enamjaolt uuendusmeelsetest klassikutest, mis järgivad brändi moodsa, ajatu, funktsionaalse ja delikaatse disaini eetost. Kunstidest inspireerituna seob COSi looming traditsioonilisi meetodeid uute tehnikatega nii, et iga kollektsioon oleks ajatu. Oma loomingu piire kombatakse koostöödes erinevate kunstnike, galeriide ja loomestuudiotega. Nii on läbi aastate brändile (ja brändi austajatele) rõõmu pakkunud koostööprojektid selliste asutustega nagu Serpentine Galleries, Salone del Mobile, New Yorgi Guggenheim, The Donald Judd Foundation, Frieze London, The Dia Art Foundation, Design Miami/, Opening Ceremony ja Mr Porter. Lisaks kunstnikega nagu Snarkitecture, Sou Fujimoto, Stuudio Siga, Wayne McGregor ja AFSO/ANDRÉ FU.
Tänaseks on teada, et Eesti turul aprillis avatav e-pood lansseeritakse kevadsuvise kollektsiooniga, mis vaatleb utilitaarset praktilisust. Kollektsioonis on kasutatud loodus- ning nahasõbralikke materjale ja nii on ka suur osa kasutatud värvidest pärit näiteks köögiviljadest. Kollektsioonis esindatud puuvill on samuti, kas orgaanilist või taaskasutuse päritolu. Rohkem saab uue kollektsiooni kohta lugeda meie eelmise aasta lõpul avaldatud artiklis.
Ahjaa, lansseeritava e-poe avamist tähistab COS ühes stilisti Johanna Eenma ning laulja Jüri Pootsmanniga. Vaata, millised said nende lemmikud COSi uuest kollektsioonist, allolevast galeriist!
Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.
Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.
Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.
Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!
Hooajale kohaselt viib House of Dagmari sügistalvine kollektsioon meid põhjamaise elegantsi ja modernse naiselikkuse ristteele. Vormide ja vastanduste mängus on traditsiooniline rätsepatöö ning drapeering saanud pehmema ja tänapäevasema tõlgenduse. Kollektsiooni iseloomustab struktuuri ja vabaduse tasakaal, läbikumavad, ent ka katvad kangad, kihilisus ning dünaamilised tekstuurid.
Kaubamajja jõudnud kollektsiooni värvipalett on sügavalt mahe ja samas ootamatuid sähvatusi täis: tummised pruunid, mustad ja hallid toonid põimuvad kahvatu roosa helguse ning elava punase energiaga.
Tutvu House of Dagmari sügistalvise kollektsiooniga galeriis ja Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas!