Foto: Talia Chetrit

Charli XCX is the new face of Acne Studios

Acne Studios unveils its latest campaign, starring the ever-daring Charli XCX. Captured by American artist Talia Chetrit, the campaign offers a playful glimpse into the artist’s vibrant world.

Frequent Acne Studios collaborator Talia Chetrit photographed Charli in Los Angeles, in a series of candid portraits. In the series Charli wears a series of iconic Acne Studios products such as the coated iridescent and painted trompe-l’oeil denim styles from the new SS25 collection, as well as new season accessories, including the Multipocket and Bowlina bag, imbuing them with her typically confident style and uncompromising attitude.

Why Charli XCX? Let’s not forget, Acne Studios also dressed Charli in custom Acne Studios outfits for her “Sweat” tour with Troye Sivan, as well as throughout her promotional tour for her new album and remix album.

“I’ve been wearing Acne Studios forever in my personal life and the brand has become a really important part of this album, too. I was wearing Acne Studios whilst I was writing this record and I’ve been wearing Acne Studios on stage throughout my tour. Their clothes are effortless and cool and always make me feel confident. It’s a dream to work with the Acne Studios team,” says Charli XCX.

“We’re always drawn to personalities and creative energies that are unafraid to explore and challenge the idea of boundaries,” says Jonny Johansson, Creative Director of Acne Studios. “What’s fascinating about Charli is how she blurs the lines between underground and mainstream, pulling these worlds together rather than apart, which speaks to me. She makes pop music, but she also has something pretty punk about her. Her influence is a bit like a mood shift – ultimately, she makes space for artists to be a bit more daring, and that’s exciting. Her ability to bring a new perspective and push boundaries in an authentic way is something she does very naturally, which is precisely why she feels so aligned with what we do at Acne Studios.”

The SS25 coated denim and trompe-l’oeil collection as well as SS25 ready-to-wear, bags and accessories are available in Acne Studios stores worldwide and at acnestudios.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid