Foto: Chanel

Chanel N°1 – kas hype’i väärt?

Käesolevast nädalast on Tallinnas Noblessneri sadamas seadnud end sisse Chaneli pop-up-pood, mis pühendatud uuele Chanel N°1 naha- ja meigihooldussarjale. Chaneli ilukonsultantide hoole all saavad kõik huvilised uudistada nii uut sarja, proovida selle tooteid kui soovi korral neid kohe ka soetada. 

Portailil avanes võimalus kõnealuste toodetega tutvust teha juba mõni aeg tagasi ning täna avaldab – peale mitme kuu pikkust testimist – meie peatoimetaja Aljona Eesmaa, kas Chanel N°1 on oma hype’i väärt.

Pean kohe tunnistama, et olen alati moebrändide nahahooldustoodete suhtes skeptiline olnud. Parfüümid – jah, sellest saan ma aru. Ja kuigi mul on olnud positiivseid kokkupuuteid, siis ei ole ma olnud kokkuvõttes ülemäära avatud sellele, kui moemärgid hakkavad nahahooldustooteid tegema. Seega vaatasin ka Chaneli moemaja uut Chanel N°1 naha- ja meigihooldussarja kerge ettevaatlikkusega.

Tänavu jaanuaris teatas ikoonilise moemaja iluosakond, et on valmis saanud uue ilusarjaga Chanel N°1, mille lihvimisele oli kulunud aastaid ning mille peakangelaseks sai Mademoiselle Chaneli lemmiklille kameelia punane variant. Muide, juba siis nimetas Chanel oma uut sarja „kümnendi lansseeringuks”. Muidugi äratas see minus kohe huvi ning ennekõike just selle nurga alt, kas tõesti teeb see uus tulija teistele – ainult nahahooldusega tegelevatele – ilugigantidele silmad ette. 

Ning teate mis? Teeb küll. Mind ei ole täna enam kuigi kerge ilutoodetega üllatada, kuid näiteks kõnealuse sarja seerumist vaimustusin kohe, kui seda esimest korda nahale kandsin. Siinkohal väärib kindlasti märkimist, et sarja eesmärk ei ole olla vananemisvastane, vaid abikäeks nooruslikkuse säilitamisel ning pakkuda nahale piisavalt hoolt juba nooremas eas. Seerumile on suurepäraseks kaaslaseks näokreem, mis on meeldivalt kerge – mulle eriti ei passi paksu tekstuuriga näokreemid ning kartsin, et siin ei pruugi me Chanel N°1 versiooniga läbi saama hakata, kuid eksisin. 

Kusjuures, märksõna „kergus” käib mitmel teiselgi juhul toodetest läbi. Näiteks Chanel N°1 jumestuskreem on täpselt sellise katvusega, mida eelistada praeguse kuumalainega, ning ei ole sellele kaaslaseks vaja meigipintsleid ega švammikesi – lihtsalt kanna sõrmega sinna, kuhu vaja, ja tulemus jääb väga loomulik. Ideaalne on ka näosprei, millega pakkuda näonahale värskendust nii kuumal suvepäeval kui radiaatorite seltsis veedetud perioodil. Muide, kas te teadsite, et näospreid tuleb peale piserdada nagu hashtag’i – kaks vertikaalset ja seejärel kaks horisontaalset piserdust näole. Just selliseid tarkuseteri saate Chaneli ilukonsultantidelt Noblessneri pop-up-poest. 

Ning minu absoluutne lemmik? Tõenäoliselt rõõsa põse- ja huulepalsam, mis on täpselt õiget laadi kreemine, lihtsasti pealekantav ning annab kerge õhetuse põsele ja kauni kuma huulele. Multifunktsionaalne ning väikses delikaatses pakendis, et olla alati käekotis kaasas. 

Olgu ka lisatud, et kõiki Chanel N°1 tooteid saadab mahe kameelia-aroom ning ma ei tea, kas asi on minus, aga väitsid ju neuroloogidki, et midagi tujutõstvat selles punases kameelias ikkagi on. Samas, kuidas ei saakski tuju olla parem, kui nahk näeb välja värske, seda katab kerge kuma ning samas on tulemus parimas mõttes nii loomulik, et sa justkui polekski üldse hommikul näohooldusega tegelenud. Teate küll, nii nagu prantslannadelgi pidi see käima. 

Chanel N°1 ilusarjale pühendatud pop-up-pood jääb Noblessneri sadamas avatuks 7. juulini. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Pestle & Mortar

Auhinnaline Pestle & Mortar nüüd Kaubamajas

Laialdaselt tunnustatud liri nahahooldusbrändi Pestle & Mortar, mille eesotsas on hindu apteekrite pere kuuenda põlve esindaja Sonia Deasy, on jõudnud Kaubamaja Ilumaailma. 

Muide, viitab ka brändi nimi Pestle & Mortar, eesti keeli “uhmer”, oskusele ühendada unikaalsel moel iidseid looduslikke tervendustarkusi tipptasemel teadusega, et pakkuda lihtsaid lahendusi kauni ja hooldatud naha saavutamiseks.

Pestle & Mortari looduslike toodete seas leiab nii preemium- kui ka lõhnavaba sarja Essentials. Viimase 99% looduslik koostis on teinud selle paljude pediatrite ja dermatologide lemmikuks, kuna pakub leevendust beebidele ning tundlikule ja probleemsele nahale, sh psoriaasi, ekseemi ja atoopilise dermatiidi puhul.

Tutvu Pestle & Mortari tootedega Kaubamaja Ilumaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee! 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Sensai

KOLM UUT ilumärgilt Sensai

Luksuslik Jaapani ilubränd Sensai toob sügisesse värskust ja sära kolme uue tootega, mis loovad täiusliku baasi veatuks meigiks ning hoiavad naha särava ja niisutatuna kogu päeva vältel.

Sensai Glowing Base meigialuskreem

Esimene samm veatuks jumeks. Kerge ja siidine Glowing Base annab nahale loomuliku kuma, ühtlustab jumet ning niisutab sügavuti. Tekstuur silub ebatasasusi ja loob ideaalse pinna jumestuskreemi jaoks, et meik püsiks kaunis ja kauakestev.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Radiant Glow jumestuskreem 

Uuendusliku Radiant Glow Formula tehnoloogiaga jumestuskreem, mis sulandub nahaga nagu teine nahk. Tulemus on niisutatud, värske ja särav, kuid samas kauapüsiv – ideaalne igapäevaseks kandmiseks. Saadaval koguni seitsmes toonis, et leida täiuslik sobivus igale nahatoonile.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Hydrating Fix Mist 

Viimane samm, mis lukustab meigi ja hoiab tulemuse terve päeva värskena. Siidise koostisega Fix Mist loob näole õrna ja peene udu, mis kaitseb meiki määrdumise ja ülekandumise eest. Samal ajal pakub Hydrating Fix Formula nahale püsivat niisutust, jättes naha kergelt ja mugavalt hingavaks.

Kolm uut toodet moodustavad ideaalse ilurutiini: kuma loov Glowing Base, siidine Radiant Glow jumestuskreem ning niisutust pakkuv ja meiki kinnitav Hydrating Fix Mist. Koos loovad need särava ja kauapüsiva tulemuse, mis toob sügisesse annuse luksust ja enesekindlust.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid