Portailil avanes võimalus kõnealuste toodetega tutvust teha juba mõni aeg tagasi ning täna avaldab – peale mitme kuu pikkust testimist – meie peatoimetaja Aljona Eesmaa, kas Chanel N°1 on oma hype’i väärt.
Pean kohe tunnistama, et olen alati moebrändide nahahooldustoodete suhtes skeptiline olnud. Parfüümid – jah, sellest saan ma aru. Ja kuigi mul on olnud positiivseid kokkupuuteid, siis ei ole ma olnud kokkuvõttes ülemäära avatud sellele, kui moemärgid hakkavad nahahooldustooteid tegema. Seega vaatasin ka Chaneli moemaja uut Chanel N°1 naha- ja meigihooldussarja kerge ettevaatlikkusega.
Tänavu jaanuaris teatas ikoonilise moemaja iluosakond, et on valmis saanud uue ilusarjaga Chanel N°1, mille lihvimisele oli kulunud aastaid ning mille peakangelaseks sai Mademoiselle Chaneli lemmiklille kameelia punane variant. Muide, juba siis nimetas Chanel oma uut sarja „kümnendi lansseeringuks”. Muidugi äratas see minus kohe huvi ning ennekõike just selle nurga alt, kas tõesti teeb see uus tulija teistele – ainult nahahooldusega tegelevatele – ilugigantidele silmad ette.
Ning teate mis? Teeb küll. Mind ei ole täna enam kuigi kerge ilutoodetega üllatada, kuid näiteks kõnealuse sarja seerumist vaimustusin kohe, kui seda esimest korda nahale kandsin. Siinkohal väärib kindlasti märkimist, et sarja eesmärk ei ole olla vananemisvastane, vaid abikäeks nooruslikkuse säilitamisel ning pakkuda nahale piisavalt hoolt juba nooremas eas. Seerumile on suurepäraseks kaaslaseks näokreem, mis on meeldivalt kerge – mulle eriti ei passi paksu tekstuuriga näokreemid ning kartsin, et siin ei pruugi me Chanel N°1 versiooniga läbi saama hakata, kuid eksisin.
Kusjuures, märksõna „kergus” käib mitmel teiselgi juhul toodetest läbi. Näiteks Chanel N°1 jumestuskreem on täpselt sellise katvusega, mida eelistada praeguse kuumalainega, ning ei ole sellele kaaslaseks vaja meigipintsleid ega švammikesi – lihtsalt kanna sõrmega sinna, kuhu vaja, ja tulemus jääb väga loomulik. Ideaalne on ka näosprei, millega pakkuda näonahale värskendust nii kuumal suvepäeval kui radiaatorite seltsis veedetud perioodil. Muide, kas te teadsite, et näospreid tuleb peale piserdada nagu hashtag’i – kaks vertikaalset ja seejärel kaks horisontaalset piserdust näole. Just selliseid tarkuseteri saate Chaneli ilukonsultantidelt Noblessneri pop-up-poest.
Ning minu absoluutne lemmik? Tõenäoliselt rõõsa põse- ja huulepalsam, mis on täpselt õiget laadi kreemine, lihtsasti pealekantav ning annab kerge õhetuse põsele ja kauni kuma huulele. Multifunktsionaalne ning väikses delikaatses pakendis, et olla alati käekotis kaasas.
Olgu ka lisatud, et kõiki Chanel N°1 tooteid saadab mahe kameelia-aroom ning ma ei tea, kas asi on minus, aga väitsid ju neuroloogidki, et midagi tujutõstvat selles punases kameelias ikkagi on. Samas, kuidas ei saakski tuju olla parem, kui nahk näeb välja värske, seda katab kerge kuma ning samas on tulemus parimas mõttes nii loomulik, et sa justkui polekski üldse hommikul näohooldusega tegelenud. Teate küll, nii nagu prantslannadelgi pidi see käima.
Chanel N°1 ilusarjale pühendatud pop-up-pood jääb Noblessneri sadamas avatuks 7. juulini.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.