Foto: CHANEL

CHANEL ja kõigi fantaasiate suvi

Kujutlege suveaedade lilli ja nektarit koguvate liblikate värvilisi tiibu. Kujutlege väljamõeldud maailma, kus erakordsed olendid ja imeline flora õitsevad säravates värvides – elektrilised rohelised, helendavad oranžid, fuksiaroosad ja violetjad sinised. Just sellise fantaasiaaia lõi enda unelmais CHANELi tänavusuvise meigikollektsiooni “JARDIN IMAGINAIRE” eest vastutav Ammy Drammeh.

I wanted to build a bridge between reality and fiction. I was inspired by fairy tales and stories that describe nature as an enchanted place saturated with colour, where flowers resemble jewels and where harmonious light reflects the most surprising textures. I wanted to add unexpected vibrant nuances and treat each colour like a tool, to be used with skill,” sõnas Drammeh.

Drammeh võttis eesmärgiks täita CHANELi tänavusuvise meigikollektsiooni suurejooneliste ja julgete värvivarjunditega. Ka toodete nimed kannavad edasi kollektsiooni inspireerinud fantaasiaaia elu – sära andev meigipulk toonis “Moonlight Kiss”, silmapliiats “Célestial Pink” ja küünelakk toonis “Faun”. Kogu see lilleline elu ärkab ellu meigikollektsiooni kampaaniafotodel, millel särab ei keegi muu kui moemaja muusa Lily-Rose Depp.

Kollektsioon “JARDIN IMAGINAIRE” jõuab müügile alates 15. juulist – nii CHANELi edasimüügipunktidesse kui veebipoodi chanel.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: SKIMS

Mida SKIMS nüüd korraldab?

Kui arvasid, et Kim Kardashiani SKIMS suudab üllatada ainult uskumatute kehatoodetega, siis mõtle uuesti. Nüüd on ta sihikule võtnud… su näo.

Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.

Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.

Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid