Foto: Cecilie Bahnsen

Cecilie Bahnsen, taaskord kangajääkidest

Nii nagu meie kodumaised disainerid on ammu läbi hammustanud selle, et kangajääkidest uute kollektsioonide tootmine on igas mõttes meie keskkonnale parem valik, nii on seda teinud ka Taani moebränd Cecilie Bahnsen. 

See oli aastal 2020, mil moedisainer Cecilie Bahnsen otsustas esmakordselt kangajääkidest valminud kollektsiooniga välja tulla. Algatus sai nimeks “Encore” ning värskelt lõppenud Kopenhaageni moenädala raames esitleti selle uut väljalaset. Bahnsen kasutas selleski kollektsioonis oma moemärgi varasematest kollektsioonidest üle jäänud kangaid. “Our “Encore” collections are incredibly dear to me. They are a real passion project and one that allows my team and I to reflect and celebrate past seasons — both fabrics and favorite silhouettes,” ütles disainer pressiteates. 

Uus “Encore” koosneb ainult mustadest ja valgetest kleitidest ning on igas mõttes jäänud brändi signatuurile truuks. Kuna tegemist on kangajääkidest ning üksikutest tükkidest kokku pandud kleitidega, siis nagu võite arvatagi – on tegemist limiteeritud väljalaskega.

Uudista kollektsiooni galeriis ning veebipoes ceciliebahnsen.com! 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: GANNI

Kas 2024. aasta hitt-kott?

Sa oled silmanud seda sotsiaalmeedias, võimalik, et kohanud isegi tänaval. See on jäänud sulle meelde ning sa oled mõelnud, mis käekott see on. See on GANNI Bou ning meie ei ole ainukesed, kes sellele tõelise it-käekoti staatust ennustavad.

Meile meeldib mõelda, et 2024. aasta moemaailmas ei nõua luksus enam hiiglaslikke investeeringuid ega umbmääraseid ooteaegu. Üheks säravaks näiteks on Taani moebrändi GANNI loodud Bou kott, mille hind jääb alla 350 euro. See kuusnurkse disaini ja põimitud sangaga kott on mänguline, kuid mitte liialt pretensioonikas, esindades Taani disaini parimaid külgi.

GANNI loovjuht Ditte Reffstrup peab just Bou kotti tänapäeva luksuse kehastuseks. Viimastel aastatel on ettevõte loobunud uue, nii-öelda virgin naha kasutamisest, püüdes leida vastutustundlikke alternatiive. Bou kott, mis on valmistatud taaskasutatud nahast, vastab brändi endi seatud kõrgetele eetilistele standarditele. Ditte sõnul on Bou kott mõeldud olema kaaslane igas olukorras – olgu siis tööl, õhtusöögil või toidupoes käies. Muide, Ditte on andnud kotile nime oma vanima tütre Betty Lou hüüdnime – Bou – järgi, sest just nooremale põlvkonnale mõtles ta käekotti luues.

It’s a bag designed to live life boldly as you do,” on Bou kirjeldamiseks ideaalne. 

Eestis on GANNI kollektsiooni esemed, kaasa arvatud Bou käekott, saadaval Kaubamajas.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Roberto Cavalli kevad/suvi 2019.

Roberto Cavalli (1940-2024)

Meie hulgast on lahkunud Roberto Cavalli, Itaalia moedisainer, keda tuntakse enim tema julgete loomamustrite ja liivapritsiga töödeldud teksade poolest. Ta oli 83-aastane.

Cavalli sündis ja suri oma kodulinnas Firenzes. Enne oma moemärgi loomist 1970. aastal õppis ta tekstiilitrükki. Samal aastal, olles vaid 30-aastane, esitles ta oma esimest valmiskollektsiooni Pariisis. 1972. aastal avas Cavalli oma esimese butiigi Saint-Tropez’s.

Cavalli oli osav turundaja ning aastate jooksul saavutas Roberto Cavalli kaubamärk globaalse tuntuse tänu oma erksavärvilistele kleitidele ja julgetele loomamustritele. Aja jooksul kasvas jõudsalt ka tema brändi tootevalik, juurde tuli sõsarbränd Just Cavalli, samuti meesterõivad, aksessuaarid, käekellad, ehted, päikeseprillid ja parfüümid. 2002. aastal avati Firenzes ka Cavalli kohvik, mis hiljem laienes teistesse linnadesse, sealhulgas Milanosse ja Miamisse.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Roberto Cavalli (@roberto_cavalli)

Roberto Cavalli lahkus oma omanimelisest moemajast paele selle müümist aastal 2015. Täna loob Cavalli moemajale kollektsioone Fausto Puglisi. „Kallis Roberto, ehkki sa ei ole enam füüsiliselt meiega, tean ma, et sinu vaim jääb alatiseks minuga,“ ütles Puglisi moemärgi värskes avalduses.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid