Boheemlasliku võbega By Malene Birgeri sügistalvise kollektsiooni kohta on moemärgi loovjuht Maja Dixdotter öelnud, et see on omamoodi vastuoluline kollektsioon – minimalismile lähenetakse maksimalistlikult, hubane on korraga eklektiline ning ajatu on sealjuures ka modernne. Mis aga on kindlasti brändile omane ning paljude poolt ka armastatud, on helge ja soe värvipalett, kus kohtuvad beežikad, kollakad ja pruunid toonid. Vähem ei ole olulised ka uue hooaja aksessuaarid – käpikutest balaklava-tüüpi mütsideni –, mis pakuvad kindlasti eesootaval külmal ajal mõnusat soojust.
Kõnealuse By Malene Birgeri sügis/talv 2022 kollektsiooni teeb omamoodi eriliseks seegi, et kollektsiooni lansseerimise puhuks otsustati teha koostööd andeka Suzanne Kolleriga, kes igapäevaselt toimetab stilisti ja kunstilise juhina. By Malene Birgeri palvel sai aga Suzannest fotograaf, kes nii stiliseeris kui ka jäädvustas kõik moemärgi sügistalvise kampaania fotod ja seda… iPhone’iga!
Milline sai telefoniga jäädvustatud tulemus? Seda saab teada galeriist!
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.